בני יהודה עוקבת אחרי תאמבי, שבודק גם אופציות בחו"ל

סגס תאמבי
סגס תאמבי | ערן לוף

הקשר שהודח לאחרונה מההרכב של בנין מבוקש על ידי אבוקסיס שאימן אותו בעבר ומעריך אותו מאוד. בנוסף, נציגיו בודקים אופציות מעבר לים. בסכנין מחפשים מחליפים לוונדרסון ופאס

(גודל טקסט)

בני סכנין תחזור מחר (שני) לאימוניה ותתחיל בהכנות להמשך משחקי הפלייאוף התחתון, כאשר המטרה לסיים במקום הגבוה ביותר בכדי לקבל מענקי מיקום וגם לסיים את העונה הנוכחית בצורה טובה כהכנה לבאה. במועדון מבינים שלא מעט שחקנים יעזבו את הקבוצה בקיץ, בעיקר אלה שאינם מקבלים הזדמנות תחת המאמן טל בנין.

בין השאר מדובר בבלמים עלאא אבו סלאח וסארי פלאח ובקשר סגס תאמבי. האחרון היה שחקן קבוע בהרכב בשנתיים האחרונות והיה אחד השחקנים החשובים בעלייה של הקבוצה לפלייאוף העליון, אך לא מן הנמנע כי ייפרד בקיץ מסכנין.

מאמנו עד לא מזמן יוסי אבוקסיס מאוד מעריך את תאמבי ובבני יהודה עוקבים אחר השחקן וצפויים לפנות אליו בקיץ. בנוסף, נציגיו של השחקן אף בודקים עבורו אופציות בחו"ל. גורם בסכנין אמר בנושא: "סגס שחקן מצוין, אבל ההחלטה לגבי כל שחקן תהיה של המאמן. בנין יישב בקרוב עם ההנהלה ויעביר את הרשימה המלאה".


אבוקסיס. יחזור לאמן את תאמבי? (עדי אבישי)

בין השאר המאמן יחפש שני שחקנים משמעותיים – מגן שמאלי ובלם אחורי. בסכנין מבינים כי העובדה שאברהם פאס החליט לפרוש בקיץ הקרוב תביא לחוסר גדול בעמדה הזאת ולכן כבר החלו גישושים בנושא. גם וונדרסון יעזוב בקיץ ובנין ירצה להביא מגן נוסף בצוותא עם עוביידה חטאב, שמשחק בעמדה זו מאז שהגיע לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי