חשש במכבי חיפה: אי החתמת ליגיונר בכיר תוריד את כמות המנויים

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | ערן לוף

צירוף בוזגלו סייע למכור 16 אלף מנויים, אך בכרמל חוששים מירידה דרסטית בעונה הבאה. חמד הבהיר שלא ישוב. במועדון התייחסו לעזיבת קרויף: "המתכון ההולנדי עבד בת"א ואין סיבה שאצלנו לא". צפו בשער של מזרחי

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תעלה לכר הדשא בפעם הבאה רק בעוד כעשרה ימים, כשתפגוש את מ.ס אשדוד במסגרת הפלייאוף התחתון, ובשלב זה ההכנות למשחק רק בתחילתן גם לאור העובדה שממתינים לחזרת שחקני הנבחרות.


בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה ולא רק מבחינה מקצועית. אחד ההישגים הגדולים של הירוקים העונה היה כמות המנויים הגדולה שנמכרה בקיץ, כאשר מעל 16,000 אוהדים ירוקים תפסו לעצמם מקום העונה, אך הכישלון המקצועי עלול לגרום לקבוצה לירידה בנושא בעונה הבאה. במכבי חיפה בכל זאת בודקים כיצד אפשר למזער את הנזק ואחת האופציות היא החתמה של שחקן ישראלי בכיר שימשוך שוב את הקהל הירוק ליציעים. "אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לתת תקווה כלשהי לאוהדים שלנו", הודו בחיפה.


למרות זאת, במועדון ציינו: "אנחנו רוצים לבנות קבוצה איכותית עם ישראלי בכיר, אך בשלב זה אין ישראלי כזה שימשוך קהל רב". בעונה שעברה היה זה מאור בוזגלו שמשך אוהדים רבים וכעת מחפשים הירוקים פתרון אחר. בין השמות שעלו לאחרונה להצטרף היו השוער אריאל הרוש והקשר אלמוג כהן, אבל עדיין לא התחילו שיחות רשמיות בין הצדדים.



בקיץ האחרון היה זה בוזגלו, מי יהיה הישראלי שיצטרף בעונה הבאה? (ערן לוף)


בחיפה היו רוצים לראות גם את החלוץ תומד חמד לובש הירוק, אלא שהאחרון הצהיר לאחרונה כי בשלב זה אינו מתכוון לחזור לישראל. בחיפה גם התייחסו הבוקר לעזיבתו של ההולנדי ג'ורדי קרויף את מכבי תל אביב. "גם כאשר ג'ורדי הגיע לא מעט אנשים גיחכו והוא הביא תארים רבים, אז אולי המתכון ההולנדי עובד. אם זה עבד בתל אביב, אין סיבה שזה לא יעבוד אצלנו".


אתמול ערכה הקבוצה הרמת כוסית בה השתתפו אנשי הצוות המקצועי השחקנים ואנשי המנהלה. הקפטן רמי גרשון אמר: "הניצחון האחרון גרם לנו להרגיש קצת יותר משוחררים ויותר ביחד, והדבר הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות זה לשמור על זה ולהיות מרוכזים בדברים והמטרות שעדיין נותרו לנו העונה".


אופיר מזרחי כבש שער נהדר לחיבורים במהלך אחד האימונים, הקבוצה דאגה לשתף בחשבון האינסטגרם.

 

אופיר מזרחי בום לחיבור

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי