אצילי כבש במשחק אימון מול מכבי פ"ת, יצחקי ואליבלטו התעמתו

עומר אצילי
עומר אצילי | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הקשר המתאושש של מכבי ת"א שותף ב-1:3, גם שוינפלד ויצחקי הבקיעו. מקלארן עשוי לחזור, מנספורד יגיש לגולדהאר מועמדים לתפקיד המאמן והמנג'ר. גורם: "מגיע לג'ורדי קבוצה של גברים שתילחם על האליפות"

(גודל טקסט)

תשעה משחקים בלבד לסיום עידן ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב ובמועדון מצפים שהשחקנים יתעשתו במהירות ויישארו במאבק האליפות עד הרגע האחרון. גורם בקבוצה: "גולדהאר מצפה שהקבוצה תהיה עד המחזור האחרון במאבק האליפות, ההתנהלות של השחקנים תיבחן בחודשיים הקרובים. ג'ורדי וגולדהאר ראויים לאליפות ולקבוצה של גברים שלא תשתמש בעזיבת ג'ורדי כתירוץ לעוד אליפות אבודה".

השחקנים יודעים שמעמדם בקיץ לא מובטח ויהיה תלוי בזהות המאמן החדש. כעת השליטה עוברת למנכ"ל בן מנספורד שיקבל יותר סמכויות בעקבות העזיבה של ההולנדי והוא יציע בתקופה הקרובה שמות של מועמדים לתפקיד המנהל המקצועי והמאמנים. מנספורד כבר פועל בנושא ורוצה לקדם במהירות האפשרית את איוש העמדות המקצועיות.

גורם במועדון לא פסל אפשרות שמאמן נבחרת אנגליה לשעבר סטיב מקלארן ששימש מספר חודשים לצדו של ג'ורדי קרויף יהיה מועמד לתפקיד כיוון שהוא מכיר את המועדון. מסתמן שלא יהיה מאמן ישראלי, אם כי קיימת אפשרות שהעוזר יהיה ישראלי. השם שעלה הוא של ניר קלינגר, שעושה עבודה טובה בהפועל חיפה ומועמד לתפקיד מאמן נבחרת ישראל.

בגזרת השחקנים, נראה שקיים סיכוי גבוה שפרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון ימשיכו גם בעונה הבאה, כי סיכוייהם להרשים במונדיאל ולמצוא קבוצה שתשלם עליהם חמישה מיליון יורו כל אחד נמוכים.

סטיב מקלארן. מועמד לחזור (אריאל שלום)
סטיב מקלארן. מועמד לחזור (אריאל שלום)

בקבוצה מאמינים שהחלוץ ניק בלקמן, שעבר בדיקות רפואיות בספרד בגין הפציעה המטרידה ברגל, יוכל לשחק כבר במחזור הקרוב מול מכבי נתניה.

הצהובים ניצחו 1:3 את מכבי פתח תקווה במשחק אימון. את השערים כבשו עומר אצילי, ארון שוינפלד וברק יצחקי. עדן שרם צימק למלאבסים. במהלך המשחק ברק יצחקי ואליבלטו התקוטטו ודחפו אחד את השני והשופט לירן ליאני הוציא את שניהם מהמגרש. במחצית השנייה אליבלטו חזר לכר הדשא, אך יצחקי נותר בחוץ.

עומר אצילי (מכבי ת
עומר אצילי (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

גידי קאניוק (מכבי ת
גידי קאניוק (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

עומר אצילי ודור פרץ (מכבי ת
עומר אצילי ודור פרץ (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי