סאבו סובל מסדק בכף רגלו, בספק לחצי גמר הגביע

קלאודמיר פריירה ואריק סאבו
קלאודמיר פריירה ואריק סאבו | דני מרון

הסלובקי נפצע באימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה, יקבל זריקה ויערוך מבחן כשירות בחיפה. עזרא או בריהון עשויים להחליפו. שכטר וז'אורז'יניו יפתחו על הספסל. האוהדים בטירוף

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (ראשון) באצטדיון סמי עופר את עירוני קריית שמונה בחצי גמר גביע המדינה, ומי שבספק למשחק הוא קשרה הסלובקי של הקבוצה, אריק סאבו, שנפצע אמש באימון המסכם של הקבוצה ובספק למשחק.

סאבו ספג מכה חזקה בכף רגלו ולאחר בדיקה בבית החולים התברר כי הוא סובל מסדק קטן באחת מאצבעות רגלו. הסלובקי שייכלל בסגל הסופי למשחק, צפוי לקבל זריקה בשעות אחר הצהריים ואף יערוך מבחן כשירות כשהקבוצה תגיע לאצטדיון בחיפה. במידה שסאבו לא יוכל לשחק, יצטרכו בצוות המקצועי לערוך היערכות מחדש בנוגע להרכב הפותח. במקרה כזה, חן עזרא או יעקב בריהון צפויים למלא את מקומו של הסלובקי.

מי שייעדרו בוודאות מהמשחק הם אנטואן קונטה, דוד קלטינס ומרסל הייסטר הפצועים, לעומתם יחזרו לסגל איתי שכטר וז'אורז'יניו שיפתחו את המשחק על הספסל. הקבוצה יצאה הבוקר לבית מלון בחיפה, שם תשהה עד מועד המשחק בערב. מאוחר יותר צפוי המאמן בני בן זקן לקיים את האסיפה הטקטית המסכמת לקראת המשחק. ההרכב צפוי להימסר לשחקנים, אחרי מבחן הכשירות של סאבו במגרש עצמו.


סאבו. ייעדר מחצי הגמר? (דני מרון)

אוהדי בית"ר ירושלים בטירוף לקראת המשחק הערב. כ-15 אלף צהובים-שחורים צפויים להיות רוב מוחץ ברחבי האצטדיון ולתת לקבוצה דחיפה עצומה מהיציעים. האוהדים עצמם יגיעו כבר אחר הצהריים לחיפה והתכנון הוא להגיע מאחד הקניונים הסמוכים, ומשם בתהלוכה עד הכניסה ליציעי סמי עופר. בהודעת ארגון לה פמיליה לקראת המשחק נכתב: "שבוע טוב מועדים לשמחה. אוהדים יקרים כבר אי אפשר לחכות, כולנו צובעים את חיפה בצהוב שחור .ניפגשים בשעה 18:00 במתחם האוכל של קניון חיפה הצמוד לאיצטדיון!.עושים קרנבל ואטרף ברחובות בצעדה ענקית עד לסמי עופר!תודה ויאלללה ביתר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי