שי ברדה: אישרו לנו את אירופה וזו תהיה סיומת מעולה לעונה

מכבי נתניה חוגגת את השער השלישי מול מכבי תל אביב
מכבי נתניה חוגגת את השער השלישי מול מכבי תל אביב | דני מרון

במכבי נתניה היו מאושרים אחרי הניצחון 1:4 על מכבי תל אביב. כובש השלושער דיא סבע: "לא נהיה תפאורה בפלייאוף העליון". שי ברדה: "נעשה מאמץ לצמצם פערים גם מהפועל חיפה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי נתניה חגגה הערב את אחד מהרגעים הגדולים ביותר שלה העונה. ניצחון 1:4 על מכבי תל אביב, שלושער של דיא סבע, חלום על כרטיס לאירופה, ומי זוכר שלפני שנה הקבוצה שיחקה בנצרת עילית במסגרת הליגה הלאומי? אגב, אופ"א אישרה הערב לקבוצה להשתתף במסגרות האירופאיות בעונה הבאה אם וכאשר.

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה חגג בסיום: "ניצחון של המון אופי. אני מסכים שבחצי השני היה פחות כדורגל. ידענו שאם נלחץ את מכבי בשטח שלה נחטוף כדורים. צמצמנו רווחים בצורה מצוינת. נעבוד על מה שקרה אחרי ה-0:3. זה סוג של מבחן שהיום הצלחנו אותו בניגוד למשחק בטדי בו שיחקנו מצוין. שיחקנו היום פחות טוב, אבל מאוד יעיל. אישרו לנו את אירופה וזאת תהיה סיומת לעונה מדהימה".

המאבק על המקום הרביעי: "מכבי נתניה עוברת שלבים וחלק מהשלבים זה ההבטחה שלא נהיה תפאורה בפלייאוף העליון. ביום ראשון נעשה מאמץ לצמצם את הפער מהפועל חיפה. יש פה חבר'ה צעירים שמוכיחם את רמת הרצון ללמוד. יש פה 13 שחקנים שהיו בליגה הלאומית וכל פעם הם מצליחים לעבור מבחן אופי. אנחנו מאושרים עבורם. לא מעניין אותנו להיות פקטור במאבק האליפות. רוצים לשמח את האוהדים ולעמוד במטרות. ניצחנו קבוצה מדהימה עם בחור שעוזב את הכדורגל שלנו וזאת אבידה. ג'ורדי הכניס סטנדרטים אחרים לניהול של הכדורגל. הפסדנו אותו".

דיא סבע. איפה ישחק בעונה הבאה? (דני מרון)
דיא סבע. איפה ישחק בעונה הבאה? (דני מרון)

סבע הוסיף: "אני מרגיש טוב מאוד. באנו מוכנים ועשינו משחק טוב מאוד. ראו את זה בתוצאה. לא רצינו להפסיד לאותה קבוצה שלוש פעמים. במשחק הראשון נגדם שיחקנו אפילו יותר טוב מהיום וזה התפקשש. זה ישב לנו בראש, רצינו להוכיח שאנחנו קבוצה טובה ולגיטימית בפלייאוף העליון. לא נבוא לשמש תפאורה. הגולים זה הבונוס שלי. רוצה להמשיך לעבוד קשה. ברגע שהקבוצה נראית טוב, כל השחקנים צצים. השמיים הם הגבול".

על עתידו אמר סבע: "אני נמצא במועדון גדול שאם ימשיך להתנהל כמו בשנתיים האחרונות, הקבוצה תהיה בצמרת כל עונה. אנחנו בדרך הנכונה. יש עוד שמונה משחקים ואני לא חושב העתיד כדי שלא יברח ההווה. אני רוצה לעשות את העבודה הכי טובה שיש בחודשיים הבאים. בסוף העונה, מה שצריך לעשות – נעשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי