למרות לידת התאומים: קריאף ייכלל בסגל מול הפועל ב"ש

אופיר קריאף
אופיר קריאף | דני מרון

אישתו של קשר בית"ר ירושלים ילדה הבוקר, אך הוא התעקש לא לוותר על קרב הצמרת החשוב מול האלופה. ז'אורז'יניו, קונטה, הייסטר וקלטינס לא בסגל, סאבו יעלה לשחק עם זריקה

(גודל טקסט)
אשתו של קשר בית"ר ירושלים, אופיר קריאף, ילדה הבוקר (רביעי) במזל טוב תאומים ולמרות העובדה שבעלה נכח לצידה במהלך הלידה, הוא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק הצמרת נגד הפועל באר שבע, הערב (19:30) בטרנר. קריאף, שסובל ממיחושים בשריר המפשעה, ביקש מהצוות המקצועי לקחת אותו בחשבון ואף התעקש שלא לוותר על הקרב החשוב.


מי שלא ייכלל בסגל, הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שמתקשה להחלים לחלוטין מהפציעה באיזור הברך. אנטואן קונטה, מרסל הייסטר ודוד קלטינס יעדרו גם הם. הסלובקי אריק סאבו יעלה שוב לשחק עם זריקה לשיכוך כאבים, בעקבות השבר הקטן ממנו הוא סובל בזרת הרגל. בנוסף לזריקה, יקבל סאבו גם קיבוע עם סד מיוחד שיורכב על שתי אצבעותיו הקטנות, כדי למנוע תזוזה ופגיעה נוספים של הזרת הפצועה.


הקבוצה יצאה כבר הבוקר למלון בבאר שבע, שם תשהה עד מועד המשחק ושם גם יערוך המאמן בני בן זקן, את האסיפה המסכמת ויימסר ההרכב לשחקנים. כזכור, בית"ר מגיעה למשחק לאחר שעלתה לגמר גביע המדינה וכשהיא מחזיקה ברצף שבעה משחקי ליגה ללא הפסד. מאז ה-2:1 בנתניה בסוף ינואר, בית"ר ספגה שלושה שערים בלבד, האחרון שבהם בבאר שבע. 


שלושת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים לא הוכרעו. בית"ר לא ניצחה את ב"ש ב-16 משחקי הליגה האחרונים בין השתיים מאז אפריל 2013, אז אבי ריקן קבע 0:1. שחקן אחד בלבד שהיה בסגל באותו משחק בשתי הקבוצות נמצא עדיין בקבוצתו – טל כחילה. 

 


קריאף. התעקש לקחת חלק בקרב הצמרת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי