"הוכחנו למי שפיקפק שאנחנו נמצאים בצמרת בזכות"

שחקני בית"ר ירושלים אחרי משחק העונה
שחקני בית"ר ירושלים אחרי משחק העונה | דני מרון

בבית"ר ירושלים קיבלו ברגשות מעורבים את ההפסד 3:1 בטרנר, אחרי שהציגו יכולת טובה. "קונה הפסד כל 11-12 משחקים". בקבוצה זעמו על השופט אדלר שלא שרק לפנדל: "שינה את מהלך המשחק". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים קיבלו ברגשות מעורבים את ההפסד 3:1 הכואב להפועל באר שבע אמש (רביעי) באצטדיון טוטו טרנר. מצד אחד הציגה הקבוצה את אחד ממשחקיה הטובים בתקופה האחרונה, הגיעה להרבה מאוד מצבי הבקעה ואף הייתה דומיננטית בדקות רבות של המשחק, אך מצד שני, כל זה לא תורגם לשערים והקבוצה נוצחה והתרחקה מרחק של ארבע נקודות מקבוצתו של ברק בכר, שנראית כעת בשלה לאליפות שלישית ברציפות.

"הוכחנו למי שעוד פיקפק שאנחנו נמצאים בצמרת בזכות ולא בחסד", אמרו בבית"ר בסיום. "יש גם משחקים כאלה ובסך הכל עבר עלינו שבוע עמוס מאוד מכל הבחינות. בשני המשחקים האחרונים ששיחקנו בטרנר, לא נפלנו מהפועל באר שבע וזה אומר הכל".

בסיום היו לאנשי בית"ר, טענות קשות מאוד כלפי שופט המשחק זיו אדלר, שקיפח אותם לטענתם כאשר לא שרק לפנדל שעשה לדבריהם חאתם עבד אלחמיד על אנתוני וארן במחצית הראשונה, במצב של 0:1 לזכות המקומיים. "אדלר לא עמד בלחץ, הוא היה חייב לשרוק לפנדל. זה היה משנה בוודאות את מהלך המשחק ותוצאת המשחק", אמר גורם במועדון.

"היינו צריכים לפתוח חזק יותר את המשחק", אמר השוער בוריס קליימן. "ידענו שבאר שבע פותחת מאוד חזק, בדקות הראשונות בעיקר, וחבל שספגנו כל כך מוקדם. חושב שכמו שספגנו, גם יכולנו הבקיע ואפילו לנצח. התוצאה קצת משקרת, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא".


קליימן. "התוצאה קצת משקרת" (דני מרון)

השער השני שהובקע גם הוא בסמוך לפתיחת החצי השני: "שוב, דקות ראשונות והיינו צריכים יותר לשים לב ולהיות יותר עירניים. חבל, אבל אני קונה את זה שכל 11-12 משחקים אנחנו נפסיד".

פער ארבע הנקודות שנפתח מבאר שבע: "נשארו עוד 24 נקודות, זה עוד הרבה. בשבוע הבא באר שבע משחקת נגד מכבי ואנחנו נצטרך לנצח ביום ראשון נגד בני יהודה, ואז נראה מה התוצאה שהם יעשו".

הבדלי הרמות מול האלופה: "אתם ראיתם את המשחק היום? הגענו לדעתי ליותר מצבים מבאר שבע ולא הצלחנו להבקיע וזה גם קורה. הם לעומת זאת הבקיעו וזה קורה. הגיע לנו שם פנדל, אבל הגענו למספיק מצבים כדי להבקיע. זה קורה, ובכל משחק אנחנו שווים שער, שניים או שלושה, ולפעמים קורה שלא מבקיעים".


בן זקן. לא רצה לפגוע בחדות בהתקפה (דני מרון)

מי שנראה מעט עצבני בסיום, היה החלוץ איתי שכטר, שחזר לשחק אחרי שקיבל דקות בודדות גם במשחק חצי הגמר ביום ראשון ואמש נכנס לשחק כמחליף רק בדקה ה-75 ובקושי הצליח להשפיע על המשחק. המאמן בני בן זקן, התייחס בסיום המשחק להחלטה להכניס את שכטר בשלב מאוחר יחסית במשחק ואמר: "העובדה שנראינו טוב והקבוצה שיחקה טוב, גרמה לנו קצת לאחר בחילופים, כי שחקנים שחשבנו להחליף נראו טוב והיו חדים. במשחקים במקצבים האלה להיכנס מהספסל זה לא תמיד פשוט, אז עשינו את החילוף בדקה ה-75 וזה לא עזר לתוצאה, אבל אני מקווה שבהמשך יהיה טוב".

בן זקן נשאל גם על משמעות ההפסד לקראת המשך המאבקים והשיב: "יש עוד 24 נקודות, 8 משחקים ואני חושב שגם אם היינו מנצחים היום, לא היה קורה שום דבר שסוגר את הסיפור לאף צד. אנחנו מבחינתנו נמשיך לעשות את המקסימום ולקוות לטוב. אני לא חושב שזה מאבק של שתי קבוצות. יש עוד קבוצות ובפלייאוף כזה צמוד וצפוף, שתי תוצאות כלשהן ברצף לכל קבוצה יכולות לשנות את התמונה. אנחנו נמשיך להשתדל ולהתרכז בעשייה במגרש ממשחק למשחק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי