ב"ש מעוניינת, אך בסכנין טוענים: מוגרבי יימכר רק לקבוצה בחו"ל

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהמגזר רוצים לסיים את העונה במקום השביעי: "המשחקים עד לסיום העונה יהיו מבחן לכל השחקנים". החלוץ מחזיק בהצעות מבלגיה. אבידור ופושה ייעדרו מול אשקלון, שמש ואלקרינאווי צפויים להחליפם

(גודל טקסט)
בני סכנין כבר מזמן הבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה, אך המאמן טל בנין והצוות הניהולי אינם מתכוונים לוותר עד לסיום העונה והעמידו לעצמם מטרה לסיים את הליגה במקום השביעי. כעת סכנין מדורגת תשיעית עם מספר נקודות זהה להפועל קריית שמונה שמדורגת במקום השביעי, ובמועדון רוצים לרשום מחר ניצחון חוץ משמעותי על הפועל אשקלון (19:45, ישיר בספורטHD3), גם לאור העובדה שחל שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה ובסכנין מקווים כי זה יישמר עד לסיום העונה.


במהלך השבועיים הקרובים ייפגש בנין עם הנהלת הקבוצה ויתחיל בשיחות לגבי העונה הבאה, כאשר המטרה היא לראות את הסגל הרחב ולקבל החלטה לגבי שחקנים משמעותיים שלא זכו להזדמנות במשחקים האחרונים. "המשחקים עד לסיום העונה יהיו מבחן לכל השחקנים", אמרו הבוקר במועדון. מאידך בקבוצה הכחישו כל רצון להיפרד הקיץ מהחלוץ פיראס מוגרבי ואף לשחררו להפועל באר שבע שכבר הביעה בו עניין. "מוגרבי חתום בקבוצה לשנתיים נוספות ואם ירצה להתקדם בחו"ל אז נדון בזה, לקבוצה בארץ אין סיכוי שיעזוב" אמר גורם במועדון.


בסביבתו של מוגרבי אישרו כי סוכנו של השחקן כבר מחזיק בשתי הצעות מבלגיה, אולם הבהירו שהשיחות בין הצדדים יתקדמו בסיום העונה. מבחינה מקצועית הקבוצה תחסר מול אשקלון את החלוצים יובל אבידור וג'ורדן פושה המורחקים ומי שצפויים להחליפם הם עמראן אלקרינאווי ועידן שמש. התלבטות נוספת של בנין היא בקישור בין אייהב גנאיים לבין אנטוניו מרשיץ'.



מוגרבי. ב"ש מגלה עניין, בסכנין יימכרו רק לחו"ל (דני מרון)


טל בנין אמר לקראת המשחק: "אמנם שיחררנו את השחקנים למנוחה בין לבין, אבל עשינו מיני מחנה אימונים בתקופה הזו כדי להגיע לחלק האחרון של הליגה עם מוטיבציה. הפסדנו בתחילת העונה נקודות ויש לנו מחויבות כלפי עצמנו, המועדון והקהל. סכנין זה מועדון חשוב מאוד בכדורגל הישראלי והתקווה היא שלא תהיה ירידת מתח. תמיד אפשר להציג אתגרים ומטרות ואני לא מאמין בהורדת רגל מהגז. עלינו לכפר על דברים לא טובים מתחילת העונה, התחלנו בדרך מסוימת ועלינו להמשיך אותה כדי שבסכנין ירגישו גאווה – יש לנו המון מה להרוויח עד סוף העונה וגם כדי להתחיל את העונה הבאה בצורה טובה".


עוד אמר בנין: "אני לא מוכן לקבל את העובדה שספורטאי יעלה למשחק בלי שיהיה דרוך, אם יש או אם אין על מה לשחק. כל עוד אני נמצא על הקווים אני דורש 100 אחוז ורצון לנצח בכל משחק".



הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מרון גנטוס, עוביידה חטאב, עטאא גאבר, איהאב גנאיים (אנטוניו מרשיץ'), פיראס מוגרבי, עמראן אלקרינאווי, שלומי אזולאי ועידן שמש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי