מנספורד מנהל שיחות מול שני מועמדים לרשת את קרויף

גולדהאר, מנספורד
גולדהאר, מנספורד | אריאל שלום

במכבי תל אביב כבר חושבים על ההכנות לעונה הבאה והמנכ"ל צפוי להעביר לגולדהאר את השמות בשבועיים הקרובים. כחלון, והבה ועידו לוי מועמדים. באבין, בלקמן וקיארטנסון עשויים לפתוח על הספסל מול הפועל ב"ש

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב כבר מתכננים את העונה הבאה וממתינים לתחילת חודש מאי כדי להוציא תוכניות לפועל את המהפכה המקצועית הגדולה לאחר עידן ג'ורדי קרויף במועדון. המנכ"ל בן מנספורד, שנעזר בג'ק אנגלידיס, כבר פועל למינוי מאמן חדש ועל פי אנשים במועדון, הוא כבר מחזיק בשמות של שני מועמדים שמוכנים להגיע לישראל ולקבל את התפקיד. נודע כי השמות שמולם ניהל בן מנספורד שיחות יועברו כבר בשבועיים הקרובים לבעלים מיץ' גולדהאר, שיקבע את זהות המאמן. כפי שפורסם כאן לראשונה, גם האנגלי סטיב מקלארן העביר מסרים למכבי תל אביב על מוכנותו להגיע לקריית שלום לעמדת המאמן הראשי.

בן מנספורד עצמו מגיע כמעט לכול משחקים הנערכים בסופי השבוע ובעיקר בליגה הלאומית ויחד עם מערך הסקאוטינג של המועדון נמצאת אצלו רשימת שחקנים עם פוטנציאל להגיע למועדון, שכוללת את ויקי כחלון ממכבי נתניה, עידו לוי מהפועל רעננה וגם בן והבה שהיה מועמד בעונה שעברה לקבוצה הוא שחקן מעניין, זאת בנוסף לגישושים אחרי מוחמד עלי קמארה.

הצהובים ממתינים להמשך המו"מ מול אשדוד ובני יהודה בנושא השחקנים גדי קינדה ומאור קנדיל שתמורתם בנוסף לסכום כספי יועברו אליהם מספר שחקנים מבין רשימת המושאלים הארוכה הכוללת את יונתן כהן, שון גולדברג, אליאל פרץ, רוסלן ברסקי, מתן חוזז, מתן בלטקסה, דן גלזר, מאוויס צ'יבוטה ואיגור פיליפנקה שרק חלק קטן מהם יישאר בקריית שלום. הצהובים מקווים שלא לטעות שוב ושוב עם שחקני הרכש הזרים והכוונה להביא ארבעה שחקנים שכבר ייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים בקיץ.


מנספורד. יעביר לגולדהאר את השמות בקרוב (אריאל שלום)

לקראת המשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע אמור ג'ורדי קרויף לבצע מספר שינויים בהרכב ומי שעשויים להיות מוחלפים הם יובל שפונגין, ז'אן-סילבן באבין, וידאר קיארטנסון וניק בלקמן. אם הקפטן שרן ייני יחלים מהפציעה עד לאימון המסכם מחר, הוא ישוב לסגל ואפילו להרכב הפותח מאז הפציעה נגד הפועל באר שבע. מחר צפוי קרויף לתרגל את דור פרץ בעמדת הבלם הקדמי. אלירן עטר, ארון שוינפלד, ברק יצחקי ועומר אצילי נאבקים על חולצת ההרכב הפותח.

בקבוצה סבורים שהצוות המקצועי ביצע במשחקים האחרונים טעויות בבחירת השחקנים להרכב הפותח והוא לא יתעקש גם נגד הפועל באר שבע על ההרכב אותו מכנים בקבוצה – ניק בלקמן ועוד עשרה. "אם ננצח את הפועל באר שבע בפעם השלישית העונה בנתניה והפער ירד לחמש נקודות, הכול עדיין יהיה פתוח להמשך המאבק", אמר אחד השחקנים. "שום שחקן לא הרים ידים. כבר קרו דברים מהסוג הזה בכדורגל".

מעל 20 אוהדים צעירים הגיעו לפני האימון למתחם קריית שלום בתאום עם ההנהלה והבהירו לשחקנים שהמשחק נגד הפועל באר שבע חשוב להם והם מאמינים שניצחון יחזיר את הקבוצה למאבק האליפות. לאחר 10 דקות הם עזבו את המקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי