תורג'מן: אי אפשר שכל אחד יעשה פה מה שהוא רוצה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

אינברום בעט על דעת עצמו את הפנדל המנצח ב-1:2 של אשדוד על מכבי חיפה, הוחלף וירד לחדר ההלבשה בעצבים. אוחיון החזירו לאחר מספר דקות. המאמן הבהיר: "אני מתווה את הדרך", רוטן: "בטוח שנישאר בליגה". צפו

(גודל טקסט)

זה כבר היה נראה גמור, אבל כנראה שאצל מכבי חיפה שום דבר לא גמור. הירוקים הפסידו הערב (שבת) 2:1 למ.ס אשדוד מפנדל בדקה ה-86 והיא רחוקה שבע נקודות בלבד מהפועל אשקלון שנמצאת במקום ממנו יורדים לליגה הלאומית.

אירוע משמעתי באשדוד היה כאשר אור אינברום שרק עלה מהספסל בדקה ה-78 בעט את הפנדל המכריע בניגוד לרצונו של המאמן עמיר תורג'מן (העדיף את וובה בראון) והוחלף בתוספת הזמן. השחקן המוכשר ירד בעצבים ישירות לחדר ההלבשה, אבל בחלוף מספר דקות וחזר לספסל בעקבות מסע שכנועים של משה אוחיון. 

עמיר תורג'מן: "אתמול בערב עוזר המאמן שלח הודעה שלא קיבלנו פנדל העונה וזה בדיוק הזמן. גם בשניים-שלושה משחקים האחרונים שיחקנו כמו שצריך והגענו למצבים. בחצי הראשון היינו טובים ובחצי השני קצת הלכנו אחורה, אבל הכי חשוב זה הסוף המתוק".

מאבקי התחתית: "אני סומך על הבחורים שלי ב-100 אחוז. אסור לנו להתעסק בשום דבר אחר, אלא רק בעצמנו. אם נעשה את זה אנחנו בטוח שנישאר בליגה".

שחקני אשדוד מנסים לשכנע את אינברום לא לבעוט את הפנדל (דני מרון)
שחקני אשדוד מנסים לשכנע את אינברום לא לבעוט את הפנדל (דני מרון)

התקרית עם אינברום: "הוא נכנס רק לפני עשר דקות. וובה בראון הוא שחקן עם ניסיון ורצה לבעוט. אם יש כללים הולכים לפי הכללים. אם רוצים להפוך את אשדוד לקבוצה חזקה צריך לפעול לפי מה שאני רוצה. אם המאמן מחליט משהו השחקנים צריכים לבצע מה שאני אומר, גם אם אני טועה לפעמים. אנחנו נטפל בזה בשקט. אור הבין את זה בסוף. נעשה את מה שצריך לעשות בתוך הבית, הייתי חייב להגיב למה שקרה. אי אפשר שכל אחד יעשה את מה שהוא רוצה. אני מתווה את הדרך. יש לנו קבוצה חזקה, אבל אם כל אחד ימשוך לכיוון שלו נהיה בבעיה".

על ג'קי בן זקן: "אנחנו שמחים שהוא איתנו והוא עוזר. אני שמח שהוא פה, הנוכחות שלו מאוד חשובה. נעשה הכל ביחד כדי להישאר בליגה ואחר כך נתמקד בהמשך".

ג'קי בן זקן. עוזר (דני מרון)
ג'קי בן זקן. עוזר (דני מרון)

משה אוחיון הוותיק ניתח את המצב: "המצב שלנו לא טוב. חזרתי אחרי פציעה ארוכה ולא היה לי קל. היה משחק לא טוב שלנו, אולי חוץ מחלק מהמחצית הראשונה. אבל הכי חשוב שניצחנו והשגנו שלוש נקודות".

התקרית עם אינברום: "אני השחקן הכי מבוגר פה. אני מבין אותו. המאמן קיבל החלטה שמישהו אחר יבעט, הוא חשב שמגיע לו לבעוט. הכי חשוב זה הקבוצה וזה שהוא עזר לנו לנצח. הוא היה צריך להיות איתנו על הספסל".

מאבקי התחתית: "הבנתי תוך כדי המשחק שאשקלון ניצחו ושחשוב שננצח. בסופו של דבר הצלחנו לנצח ונצטרך לעשות את העבודה שלנו".

פרד רוטן. מאוד עצוב (דני מרון)
פרד רוטן. מאוד עצוב (דני מרון)

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן סיכם בסיום: "אני מרגיש מאוד עצוב. בחצי הראשון הובלנו את מה שקרה על כר הדשא ועד הדקה האחרונה היינו במשחק. אבל בסוף ספגנו מפנדל, ככה זה".

ההחלטה להחליף את רמי גרשון: "היינו בפיגור, הייתי חייב לנסות משהו ושינוי במרכז המגרש היה נראה לי מתאים".

ההסתבכות בתחתית: "בליגה הזאת, הכל אפשרי. אנחנו חייבים להמשיך לשחק כדי לנצח גם בשבוע הבא, זה עדיין שבע נקודות. כשהגעתי לא חשבתי בהתחלה שנסתבך בתחתית, אבל אחרי כמה שבועות כבר הבנתי שזאת אופציה. יש לי ביטחון שנישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי