"יש שחקנים שלא ראויים להישאר, אלאך צריך לחשוב על זה"

קהת
קהת | דני מרון

גורמים במכבי חיפה חוששים מכך שהמנהל הטכני יבצע שינויים מעטים בסגל: "עליו לחשב מסלול מחדש. אנחנו נסתבך אם נפסיד לאשקלון". אכזבה מהכללת קאיו בסגל על חשבון לביא, בקבוצה לא יעמדו בדרכו של בן הרוש

(גודל טקסט)

במכבי חיפה חשבו כי לאחר שניצחו בקלילות את הפועל עכו לפני היציאה לפגרה, תדע הקבוצה לנווט את עצמה בפלייאוף התחתון ולסיים אותו בתוצאות טובות וללא מאבקי הירידה. אבל הירוקים מראים גישה שונה ושוב הקבוצה הציגה משחק חלש מול אחת היריבות לתחתית – רשמה בי"א הפסד 2:1 למועדון ספורט אשדוד. המשמעות: הפער מהקו האדום צומק לשבע נקודות, כאשר בשבת תארח הקבוצה את הפועל אשקלון. 

במועדון זעמו על גישתם של השחקנים במחצית הראשונה, לאור הציפייה כי דווקא לאחר הפגרה היו צריכים לבוא במרץ רב יותר. במהלך הפגרה התראיין המנהל הטכני מול אלאך וציין כי אינו מתכוון לבצע שינויים מרחיקי לכת לקראת העונה הבאה ובמועדון הביעו חשש מהנושא. "נראה שאלאך צריך לעשות חישוב מסלול מחדש. יש שחקנים שאו שלא רוצים או שלא יודעים, אבל הם לא ראויים להישאר בקבוצה בעונה הבאה כשמכבי חיפה מכוונת לצמרת הגבוהה. אנחנו מעט רחוקים מהתחתית הבוערת, אבל אם נפסיד לאשקלון, נסתבך". אגב, אלאך עצמו הגיע בסיום המשחק לחדר ההלבשה ולחץ את ידיהם של כל השחקנים. המאמן פרד רוטן בחר שלא לדבר עם השחקנים בסיום.

אחד השחקנים שיש סימן שאלה גדול לגביו הוא המגן ארנסט מאבוקה, כאשר מצד אחד במועדון סבורים כי הוא טוב מספיק בחלק ההתקפי, אבל מצד שני חלש בחלק ההגנתי. בנוסף נראה כי על פי הצוות ההולנדי ישנה בעיה קשה במרכז ההגנה ואתמול רוטן בחר להוציא דווקא את רמי גרשון והעלה במקומו את אטיין ריינן. "אלאך מחפש בלם טכני ברמה גבוהה ואחד כזה יגיע לקבוצה בעונה הבאה", ציינו הירוקים.


רמי גרשון. אתמול באשדוד דווקא הוא לא שיחק (ערן לוף)

הצוות המקצועי זכה לביקורת חריפה על הכללתו של הזר הברזילאי קאיו אלבס בסגל, בעוד נטע לביא נותר ביציע. "מצד אחד במועדון כבר הודיעו כי קאיו לא בתוכניות ואילו נטע לביא זה דור העתיד, ומצד שני הוא לא בסגל", אמר גורם בחיפה. שחקן נוסף שלא נכלל בסגל הוא המגן עומרי בן הרוש שלמרות חוזהו במכבי חיפה נראה כי במועדון לא יעמדו בדרכו של השחקן אם יביא הצעה מקבוצה שתסכים לשלם את שכרו.

במהלך הימים האחרונים שוב עלה דיווח בהולנד על כך שטוונטה רוצה מיידית את רוטן. המאמן התייחס ואמר: "עבורי הדבר החשוב ביותר, זאת ההצלחה של מכבי חיפה ואני מרוכז בקבוצה הזאת. תמיד כשמאמן הולך בהולנד, השם שלי עולה, אבל עבורי הכי חשוב זה לעזור למכבי חיפה להישאר בליגה".


מאבוקה. מספיק טוב בהתקפה, בעייתי בהגנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי