ריינן צפוי לפתוח, רוטן: תהיה מלחמה מול הפועל אשקלון

פרד רוטן
פרד רוטן | לירון מולדובן

הבלם ההולנדי יעלה ב-11 בשבת (20:30, ספורט4), כמו גם שלומי אזולאי. המאמן נשמע נחוש: "יהיה משחק קשה, היריבה צברה ביטחון בשבועות האחרונים"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למ.ס אשדוד במחזור האחרון, מכבי חיפה פתאום מצאה את עצמה במרחק שבע נקודות בלבד מהקו האדום ואם לא תתעורר מהר היא יכולה להיות בסכנת ירידה לליגה הלאומית. במיוחד אם תפסיד במשחק הקרוב (שבת, 20:30, ספורט4), בבית נגד הפועל אשקלון שנלחמת נגד הירידה.

מאמן הקבוצה פרד רוטן מבין כי קרבות ההישרדות החלו: "אחרי המשחק מול הפועל עכו, כולם חשבו שעניין הירידה נסגר. אני יותר מציאותי ובכדורגל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. המשחק מול אשקלון הוא סופר חשוב, גם לנו וגם ליריבה שלנו. אחרי המשחק האחרון, יצרנו סיטואציה חדשה ואנחנו צריכים להתמודד עם המצב הזה".

"אנחנו צריכים לתקן את הטעויות שנעשו במשחק האחרון," סיפר רוטן בקשר למשחק הקרוב. "לא הייתי מסופק ממה שקרה במחצית הראשונה. עבדתי עם השחקנים לקחת את היתרון במצבים כאלה. נגד אשקלון אנחנו משחקים בבית, אנחנו צריכים להוביל את המשחק. היריבה שלנו הולכת להילחם וזה יהיה משחק קשה, כי אם היא לא תלחם, תהיה להם בעיה קשה מאוד בליגה".

על היריבה: "הם מגיעים אלינו בידיעה שהם חייבים ניצחון. זה יהיה משחק קשה, תהיה פה מלחמה. אשקלון נכנסה למסלול, לא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים, הם הוציאו שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד. יש להם ביטחון, ועם הביטחון הזה הם הולכים להגיע אלינו לאצטדיון. אנחנו נצטרך לשנות את זה ביום המשחק. אם נשנה את זה, הדברים יהיו הרבה יותר קלים עבורנו. יש לי את הביטחון שנעשה את זה".

פרד רוטן. סיטואציה מורכבת (לירון מולדובן)
פרד רוטן. סיטואציה מורכבת (לירון מולדובן)

בצוות המקצועי הוחלט על יום חופש ומחר יחזרו השחקנים להתאמן, בזמן הזה גם צפוי רוטן להחליט על השינויים שירצה לעשות לקראת שבת. לא מן הנמנע כי רוטן יבצע שינויים בעמדות ההגנה, כאשר גם הבלם ההולנדי אטיין ריינן צפוי לפתוח בהרכב. הקשר שלומי אזולאי צפוי לחזור להרכב אך טרם ברור אם זה יהיה במקומו של גאורגי קוסטדינוב הבולגרי או רועי קהת.

שחקנים בקבוצה שיבחו את העובדה שהבעלים יעקב שחר וסגנו עוזי מור הגיעו אתמול לאימון הקבוצה ואומנם לא ערכו אסיפה עם השחקנים אבל הביעו תמיכה בשיחות עם חלק מהם. "הנוכחות של יענקליה מאוד חשובה לנו בתקופה הקשה שאנחנו עוברים ואנחנו מקווים להחזיר לו על כר הדשא", אמר שחקן בחיפה.

אטיין ריינן. צפוי לפתוח סוף סוף (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי