שחקן בעכו: מביך שלא מסבירים לנו מתי נקבל משכורות

הפועל עכו
הפועל עכו | ערן לוף

הקבוצה עלולה לרדת לליגה הלאומית כבר בשבת הקרובה אבל הראש של השחקנים בכלל בבעיות השכר. סטנצ'יו עדיין לא העביר את מלוא הכסף שהבטיח. לוטם זינו ייעדר בגלל צהובים

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

 הפועל עכו עלולה לרדת רשמית לליגה הלאומית כבר בשבת הקרובה אם תפסיד בביתה למועדון ספורט אשדוד. במועדון הצפוני מבינים כי מדובר במשחק הכי חשוב של העונה ובכל זאת נראה כי הראש של השחקנים עסוק גם בבעיות הכלכליות של הקבוצה.

כפי שפורסם השבוע, בעיריית עכו זועמים על ההתנהלות של הרוכש המיועד דניאל סטנצ'ו שעל פי ההסכם היה אמור להעביר העונה כמיליון שקלים ועד עתה העביר רק 700 אלף שקלים ולכן בעירייה בודקים את ההסכם פעם נוספת ובשלב זה מעכבים את העברת התקציב שלהם לקבוצה. בשל העיכוב של העירייה טרם קיבלו השחקנים את המשכורת של חודש מרץ.

בקרב השחקנים אף זועמים כי אף נציג מהעירייה לא שוחח עמם בנושא ואינו הבטיח מתי יקבלו את השכר שמגיע להם. "מביך שבשבוע הכי חשוב לנו מבחינה מקצועית אף אחד מההנהלה לא מסביר לנו מתי נקבל את הכסף" אמר הבוקר אחד השחקנים. בהנהלת הקבוצה הבטיחו כי המשכורות ישולמו בתחילת השבוע הבא.

שחקני עכו מאוכזבים (מאור אלקסלסי)
שחקני עכו מאוכזבים (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית הקבוצה תגיע ללא הבלם ינון אליהו שסיים את העונה בגלל פציעה וללא לוטם זינו שייעדר בגלל צהובים. נראה כי בצוות המקצועי ימשיכו עם הרכב דומה לזה שפתח מול רעננה כאשר עמיד מחאג'נה צפוי להחליף את זינו במרכז ההגנה. התלבטות נוספת היא האם להמשיך עם אליקו באלה כמגן שמאלי ואז פיטר אוניקאצ'י יפתח בחוד או שבאלה יפתח בהתקפה ומתן בלטקסה יחזור להגנה.

הרכב משוער: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, גל שיש, עמיד מחאג'נה, מתן בלטקסה (פיטר אוניקאצ'י), בן רייכרט, דילן דמראוי, גבי קניקובסקי, אליקו באלה ובן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי