זה כבר עבד: מכבי חיפה שוב פרסמה הרכב ביום שישי

שחקני מכבי חיפה אחרי הפסד נוסף
שחקני מכבי חיפה אחרי הפסד נוסף | דני מרון

הירוקים, שישחקו בשבת (20:30, ספורט4) בבית מול הפועל אשקלון, עשו מהלך זהה לפני כחודש וניצחו 0:4 את עכו. דמארי מחוץ ל-11, שלומי אזולאי בפנים וגרשון נשאר בלם. אורמוש יחסר אצל האורחת

(גודל טקסט)

במכבי חיפה שוב פרסמו את ההרכב, למעלה מ-24 שעות לפני המשחק הביתי (שבת, 20:30 שידור חי בספורט4) מול הפועל אשקלון. לפני כחודש הוציאו הירוקים הודעה רשמית על ההרכב יממה המשחק לפני הפועל עכו וזה נגמר בניצחון 0:4. ואולי זה מה שעמד מאחורי הצעד הכבר לא ממש מפתיע.

המאמן פרד רוטן הפתיע כשהשאיר על הספסל את החלוץ עומר דמארי, שפתח בשני המשחקים האחרונים וניקיטה רוקאביצה ישחק לבד בחוד. ההולנדי התלבט האם לשבץ את רמי גרשון כמגן ולבסוף השאיר אותו במרכז ההגנה כשרז מאיר וארנסט מאבוקה יפתחו בכנפיים. שלומי אזולאי נכנס ל-11 במרכז הקישור.

בכרמל מבינים את חשיבות המשחק ועדיין נותר רושם מהאסיפה הקשה שהייתה בתחילת השבוע בה הביע רוטן לראשונה את זעמו מול השחקנים כאשר אמר: "אתם לא מיישמים את מה שאני מבקש באימונים". בקרב השחקנים ירצו להוכיח למאמן את ההפך במשחקים הקרובים, גם בכדי להיות חלק מהקבוצה בעונה הבאה.

שחקני מכבי חיפה דרוכים (ערן לוף)
שחקני מכבי חיפה דרוכים (ערן לוף)

בנושא אחר, במועדון הירוק חוששים מכמות קהל קטנה שתגיע למשחק ובמקביל החליטו על כניסה חינם לבעלי המדים וזאת כאות הערכה לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל.


דגו: אם נבוא אגרסיביים נצא עם נקודות

באשקלון יודעים שבמצבם הרעוע אסור להם לאבד נקודות נוספות והמטרה היא לנצח מחר את הירוקים ולגרור גם אותם אל קלחת התחתית. המאמן מסאי דגו יחסר את הקשר המוצהב מירקו אורמוש, שהצטיין בנצחון האחרון נגד בני סכנין ובמקומו יפתח סער בנבנישתי.

דגו.
דגו. "אם חיפה מפסידים, הם נגררים למטה" (אודי ציטיאט)

"הניצחון בשבוע שעבר נתן לנו הרבה ביטחון", אמר דגו לאתר הרשמי לקראת המשחק. "לפני כן היו לנו גם תוצאות טובות בהם אמנם לא ניצחנו, אבל גם לא הפסדנו ולא ספגנו יותר מידי. התכוננו טוב בשבועות האחרונים, עשינו מיני מחנה שעבדנו בו טוב מאוד וקשה מאוד. אני מאוד מקווה שנמשיך את התקופה הטובה. על אף שכולם מציירים את זה כאילו זה משחק קל, זה לא. הם במצב שאם הם מפסידים הם נגררים למטה ואני מאוד מקווה שנכניס עוד קבוצה לבאלגן".

על היריבה: "יש להם ניצחון אחד בחוץ, אבל בבית זה סיפור שונה, וראינו שהם התפוצצו על עכו במשחק הבית הקודם. אני חושב שאם נבוא אגרסיביים וחזקים כמו שבאנו נגד סכנין והם ירגישו אותנו מהרגע הראשון נוכל לצאת עם נקודות, ואני מאמין ומקווה שזה מה שיהיה. קודם כל אנחנו מבינים את גודל המשחק ושאנחנו חייבים לנצח שם, אבל אני תמיד אומר שבפלייאוף התחתון, הכי חשוב זה לא להפסיד. זה לא שאנחנו באים מסתגרים ומשחקים בונקר מהרגע הראשון אבל צריך לבוא לשחק מסודר, מאורגן. זה משחק שיכול להכניס אותנו לעניינים. אנחנו עובדים קשה מאוד ועושים הכל בכדי להשאיר את הפועל אשקלון בליגה".

הרכבים
מכבי חיפה: אוהד לויטה , רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, ארנסט מאבוקה, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, שלומי אזולאי, רועי קהת, סינטיהו סלליך, וניקיטה רוקאביצה.

הפועל אשקלון (משוער): דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, שי חדד, משה לוגסי, מילאן סמיליאניץ', טל איילה, סער בנבנישתי, דיויד מנגה, דובב גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי