בכר: אני תמיד מסתכל רק על המשחק והאתגר הבא

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

המאמן, שדחה הצעה מפתה מתאגיד "כאן" למונדיאל, דיבר במסע"ת לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון (20:30, ספורט1): "אנחנו במצב טוב וחשוב לנו להיות במצב טוב יותר". אוחנה ימשיך לשחק בב"ש לאחר שיחלים

(גודל טקסט)

 הפועל באר שבע עדיין לא ניצחה העונה את הפועל חיפה ולקראת המפגש השלישי ביניהן (ראשון, 20:30 בספורט 1), ביקש המאמן ברק בכר להוריד את שחקניו לקרקע על רקע חגיגות טרום האליפות שנערכו לאחר הניצחון על מכבי תל-אביב בתחילת השבוע

"אנחנו מתמודדים מול קבוצה שעוד לא ניצחנו העונה, ומדובר ביריבה חזקה. לא סתם הפועל חיפה עלתה לגמר הגביע, ולא סתם היא מדורגת במקום השלישי בטבלה", אמר בכר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "מה שהיה נגד מכבי תל-אביב מזמן נשכח".

באר שבע פתחה את הפלייאוף בסערה, עם 9 נקודות בשלושה משחקים, ויצרה לעצמה פער משמעותי של 6 נקודות מבית"ר שבמקום השני. לכאורה, מספרים משמעותיים, אבל בשטח בכר לא מאפשר להוריד את המתח: "אני לא מסתכל על מספרים או על פער נקודות, אלא רק על המשחק הבא ועל האתגר שמולנו. נשארו יותר מדי משחקים ואני מציע לא להסתכל רחוק מדי. אנחנו במצב טוב וחשוב לנו להיות במצב טוב יותר".

ברק בכר. עדיין לא חוגג (דני מרון)
ברק בכר. עדיין לא חוגג (דני מרון)

הבלם לואי טאהא, שמלבד היותו לדעת רבים הבלם הישראלי הטוב ביותר כרגע, הפך גם למוזמן כמעט קבוע למסיבות העיתונאים. הוא, שהרבה בזכותו ההגנה האדומה הפכה ליעד מבוצר, אימץ את הקו הזהיר של מאמנו ברמה ההצהרתית: "אנחנו לא מסתכלים יותר מדי רחוק, לימדו אותי שעולים דרגה אחרי דרגה בסולם, אם קופצים גבוה עלולים ליפול", אמר בנימה פילוסופית.

אז עבר הבלם לחלוקת מחמאות לשאר שחקני הקו האחורי: "יש לנו שחקנים גברים, כולם שותפים לעבודה הקשה. הנה גם מרואן קבהא יכול לשחק בתפקיד הבלם. קצת כעסתי על חוסר הפרגון, אבל יש עובדות. מה שהכי חשוב זה לשמור על הריכוז ביום ראשון".

ולעניין אחר: בכר דחה לפני מספר ימים בנימוס הצעה להצטרף לצוות הפרשנים שתאגיד השידור "כאן" יפעיל באולפנים בארץ במהלך המונדיאל ברוסיה, בנימוק שיהיה טרוד באותה תקופה בהכנותיה של האלופה לקראת העונה הבאה. אם הכול יתנהל כמתוכנן מבחינתו של המאמן המחונן, האימונים שיתחילו באמצע חודש יוני ישתלבו בהכנות למפגשים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. באתר "באר שבע נט" פורסם כי ההצעה הכספית שהוגשה לבכר הייתה גבוהה יותר מזו שהוצעה למאמנים אחרים, שבניגוד אליו הרימו את הכפפה.

מיכאל אוחנה. ימשיך בקבוצה כשיחלים (דני מרון)
מיכאל אוחנה. ימשיך בקבוצה כשיחלים (דני מרון)

כפי שפורסם לראשונה בספורט 1, מיכאל אוחנה ימשיך לשחק בהפועל באר שבע בהתאם לחוזהו במועדון. משמעות הדבר היא שבסיום תקופת החלמתו מהניתוח שהוא צפוי לעבור בברכו, בארץ או בחו"ל, לא ילך לשום מקום אחר. בכר התייחס הבוקר לפציעתו של הקשר בן ה-22 ואמר: "עצוב מה שקרה לאוחנה, בטח אחרי שחזר לשחק בתום העדרות ארוכה. הוא בחור חזק והעתיד עוד לפניו. אני מאמין שהוא יחזור הכי מהר שאפשר, ועד אז כולנו נתמוך בו כמובן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי