טוויזר: "אם נרד, אז כמו גברים". מאוריסיו קילל את פפיר בסיום

איציק טוויזר
איציק טוויזר | ערן לוף

הפועל עכו ניצלה מירידת ליגה בזכות שער עצמי בדקה ה-93 ב-1:1 מול אשדוד, המאמן הבהיר: "נעשה את המקסימום כדי שיגידו שאנחנו ספורטאים". חלוץ מ.ס עלול לספוג הרחקה ממושכת, בסיום גם התעמת עם פיליפנקה. צפו

(גודל טקסט)

הפועל עכו ניצלה רשמית מירידת ליגה בזכות שער שוויון שהושג בדקה ה-93. כ-700 דקות הם לא הבקיעו במגרשם הביתי, אבל יצחק אספה בשער עצמי השאיר את טוויזר ושחקניו עם תקווה לשרוד לפחות מחזור אחד נוסף.

הפועל עכו כידוע החלה את העונה עם מינוס שתי נקודות, אבל העולה מהלאומית עם 14 נקודות בלבד במאזנה כעבור 29 משחקים והפער מאשדוד, שמדורגת מעל לקו האדום, נותר 11 נקודות. 

בסיום אמר המאמן איציק טוויזר: "ראיתם קבוצה שנלחמת, רוצה ולא מוותרת. הראינו הרבה אופי ואפשר לומר שאשדוד הבקיעה בהתקפה אחת. זה היה משחק שהיה בידיים שלנו, הגענו להרבה מצבים ולא השכלנו להבקיע. יש לי רק דבר אחד לומר: גם אם נרד ליגה, נרד כמו גברים. בכל מגרש שנבוא נעשה את המקסימום כדי שיגידו שאנחנו ספורטאים".


"נרד כמו גברים". רייכרט חוגג עם נסאר את השוויון הדרמטי (ערן לוף)

מה יהיה בהפועל עכו בעונה הבאה: "תשאלו אותי על הצד המקצועי ואענה לכם מה שתרצו. לצד הניהולי יש יש מי שיענה, זה לא תפקידי".

מן העבר השני, אוהדי מ.ס אשדוד נזפו בשחקנים בעקבות השער המאוחר ("קבוצה של לוזרים, לכו לים") ובתום המשחק אשדוד אף איבדה את מאוריסיו קורדיירו שהורחק לאחר שריקת הסיום ושופט המשחק ארז פפיר אף יציין בדו"ח שהחלוץ קילל אותו בירידה לחדרי ההלבשה.

המאמן עמיר תורג'מן סיכם: "קיבלנו גול בדקה ה-90, אחרי שעשינו את מה שרצינו. דקה אחת של חוסר ריכוז. היינו צריכים לשמור על ה-0:1 ועשינו את הכל נכון עד לדקה האחרונה. אנחנו נמשיך להיאבק. זה מבאס ומעצבן, אבל יש לנו קבוצה חזקה ונמשיך באותה הדרך כדי שמ.ס תישאר בליגה".


תורג'מן. שוב שער מאוחר עלה להם בנקודות יקרות (ערן לוף)


כיצד קורה ששוב הם סופגים ברגעי הסיום
: "ניצחנו משחקים מדקה 84 ומעלה, אבל זה עובד לשני הכיוונים. שווה לעקוב אחרינו. בסופו של דבר אנחנו משחקים עד לדקות האחרונות ובדרך כלל עושים את זה נכון. ברוב המשחקים היינו שם עד הסיום וכך גם היום עד לדקה האחרונה".

הרחקת מאוריסיו: "זה ברור שהוא יחסר לנו, אבל נטפל בדבר בתוך הקבוצה בצורה מסודרת ועניינית. נטפל בזה".


מאוריסיו. הצהוב הראשון היה על צלילה, במשחקים הבאים הוא יחסר לאשדוד (ערן לוף)

וובה בראון הוסיף לדברי מאמנו: "אני לא חושב שחסר לנו משהו. ככה זה נגמר ואין מה לעשות. זה מאכזב מאוד, אבל זה מה שהוחלט למעלה ואנחנו נתכונן למשחק הבא. אנחנו נעשה את הכל כדי להישאר בליגה".

כתבנו אשר גולדברג אף מעדכן כי בסיום המשחק, בירידה לחדרי ההלבשה, מאוריסיו אף התעמת מילולית עם חברו לקבוצה איגור פיליפנקה. בקבוצה מספרים על קללות ואף על דחיפות בין השניים, כך שהשניים יועמדו לוועדת משמעת.

קורצקי לאחר ניצחונה של רעננה על ק"ש: "יכול לאמן ברמות הגבוהות"
משחק נוסף שנערך הערב בפלייאוף התחתון הפגיש בין הפועל רעננה לעירוני קריית שמונה, שם שמעון אבוחצירה הכריע את ההתמודדות ונראה שהשאיר את קבוצתו בליגת העל, גם אם לא רשמית. מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי הודה בסיום: "אני מאוד מאושר, צריך להבין שהתחלתי במצב לא טוב ונתנו חצי עונה מדהימה, כמעט מושלמת למעט אי העלייה לגמר גביע המדינה. הניצחון נתן לנו אוויר. חששנו שנקלע למאבקי תחתית ועכשיו לא מעניין אותנו מה עושות הקבוצות האחרות, אנחנו רוצים להשאר בליגת העל. אני מאושר בהפועל רעננה, נתתי הכול בכול מקום ואני מאמין שאני יכול להגיע לרמות הגבוהות"

מנגד, מאמן ק"ש חיים סילבס אמר: "אני מאוד מאוכזב. אחרי התוצאה הלא טובה מול פתח תקווה ידענו שנבוא לשחק מול קבוצה שתרצה לגנוב שער ותבוא להסתגר. אנחנו עוזרים לקבוצה היריבות בטעויות טיפשיות. אני לא חושב שאין על מה לשחק. יש חשיבות רבה לפתיחת המשחק ושוב ירינו לעצמנו ברגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי