מכבי ת"א חוששת: גולדהאר יגיב בחריפות לאי העפלה לאירופה

מכבי תל אביב הפועל באר שבע
מכבי תל אביב הפועל באר שבע | דני מרון

השחקנים מודאגים לפני בית"ר: ירידה למקום ה-5 תגרור נזק כלכלי ופגיעה במעמדם לפני מינוי מאמן חדש. מסתמן: פיליפנקה ישוב מהשאלה ויאריך חוזה. יובאנוביץ' בראיון בסרביה: "מערכת יחסים לא טובה בין מכבי לב"ש"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח הערב באצטדיון טדי בירושלים (21:00) בידיעה שהפסד לבית"ר יותיר אותה במרחק שלשו נקודות בלבד במכבי נתניה, ולאור החשש הכבד מאיבוד הכרטיס לאירופה מספרים בקבוצה על דריכות רבה ותקווה לשחזר את ה-1:2 בבירה במפגש הקודם בין השתיים. 

עבור מכבי תל אביב אי העפלה לאירופה לאחר שש שנים רצופות תגרום נזק כספי של מיליוני שקלים, גם אם הקבוצה לא תעפיל לשלב הבתים. שחקנים בקבוצה חוששים שירידה למקום החמישי לא תעבור לסדר היום אצל הבעלים מיץ' גולדהאר. מהפכה, מבינים בסגל, תהיה בוודאות. אבל אם הקבוצה לא תזכה בכרטיס לאירופה, היא תהיה אפילו עמוקה יותר. 

באימונים בקריית שלום מורגשת התלהבות בימים האחרונים. שחקנים כמו ארון שוינפלד, כריסטיאן באטוקיו, אלירן עטר, גידי קאניוק חוסה רודריגס ועומר אצילי שנדחקו מההרכב למעט הבלחות חד פעמיות, מתאמנים ברצינות ולא מורגשת אצלם אכזבה מקצועית וזאת בידיעה שמעמדם ייקבע מחדש על ידי המאמן החדש. באסיפת השחקנים לאחר ההפסד להפועל באר שבע נאמר לשחקנים על ידי קרויף כי אי ניצול המצבים להבקעת שערים בולט, כשהאלופה הצליחה להבקיע בחצי הזדמנות שנפלה ברגליה.


עומר אצילי. יזכה לדקות ראשונות מאז נובמבר? דני מרון)

הצוות המקצועי לא מתרגל לאחרונה לעומק את ההרכב למשחקים ולאחר שנגד הפועל באר שבע קרויף חזר למערך של שני בלמים, נראה כי הערב מול ההתקפה הפורייה בליגת העל תעלה הקבוצה במערך של שלושה בלמים. בקבוצה מסבירים כי הם מתורגלים לעבור משיטה אחת לשנייה.

בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה, מכבי תל אביב תממש את האופציה על איגור פיליפנקה המושאל לאשדוד ותציע לבלם מבלארוס חוזה ארוך טווח. במועדון טוענים כי פיליפנקה, לאור היותו ישראלי, רצוי במערכת ויכול לתרום לחלק האחורי. בנוסף מכבי תל אביב תחזיר בקיץ לפתיחת האימונים 13 שחקנים מושאלים ולמרות בקשות השאלה או רכישה ממועדונים בליגת העל ההחלטה מי יישאר בקריית שלום תהיה של המאמן החדש.


איגור פיליפנקה. אחד המושאלים שישובו לקריית שלום (דני מרון)

בתוך כך, שחקנה של הפועל אשקלון, ברניסלב יובאנוביץ', התראיין בסרביה וסיפר על הכישלון של הצהובים. "לא הופתעתי מחוסר ההצלחה שלהם, בתקשורת האשימו את ג'ורדי קרויף בזה. למכבי יש מערכת יחסים לא טובה עם הפועל באר שבע, אבל דווקא לבית"ר ירושלים יש סיכוי יותר טוב לנשל את באר שבע מהכיסא שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי