השחקנים בהפועל חיפה מחכים לדעת את עתידו של קלינגר

ניר קלינגר ואלון תורג'מן
ניר קלינגר ואלון תורג'מן | ערן לוף

הבעלים יואב כץ צפוי להיפגש בשבוע הבא עם אלה שלא חתומים לעונה הבאה, אך רובם מחכים לדעת אם המאמן יישאר בקבוצה. 2000 כרטיסים נמכרו לגמר גביע המדינה תוך מספר שעות

(גודל טקסט)

 לאחר האכזבה משער השוויון בשניות האחרונות מול הפועל באר שבע והעובדה שהיו רחוקים שניות אחדות מהיסטוריה של ניצחון ראשון באצטדיון 'טרנר', בהפועל חיפה כבר חושבים על משחק הליגה הבא מול בית"ר ירושלים. מעבר לרצון להתקדם גם בליגה, במועדון מהכרמל מודעים כי המשחק הקרוב יהיה חזרה גנרלית לקראת גמר גביע המדינה בין שתי הקבוצות בחודש הבא, שמושך עניין גדול וכבר אתמול נמכרו כ-2000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה בתוך מספר שעות.

במועדון חושבים כבר על העונה הבאה כשהרצון הוא לשמור על הסגל שהביא את הקבוצה להישגים טובים העונה. הבעלים יואב כץ ינחת בסוף השבוע בישראל, יהיה נוכח במשחק מול בית"ר ולאחר מכן יתחיל בסבב שיחות עם שחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה כמו המגן דור מלול, הבלם ניסו קפילוטו, הקשר גל אראל והחלוצים עדן בן בסט ואלון תורג'מן.

בנוסף, כץ צפוי לאשר את מימוש האופציה על הזרים ריסטו מיטרבסקי ויוסיפ איבנצ'יץ'. גם המאמן ניר קלינגר טרם חתם על חוזה חדש בקבוצה ויעשה זאת במידה ולא ימונה למאמן הנבחרת. כפי שפורסם בספורט1, שמו של אלישע לוי עלה כמועמד במידה וקלינגר יקבל את המינוי בנבחרת ישראל. שחקני חיפה צפויים לעכב את חתימתם בחיפה עד שייקבע גורלו של קלינגר: "היחסים בינינו לבין קלינגר מצוינים ואין ספק שאם הוא יישאר בקבוצה, זה יעזור לנו לקבל החלטה להמשיך במועדון", אמר הבוקר אחד השחקנים.

ניר קלינגר. איפה יאמן בעונה הבאה? (דני מרון)
ניר קלינגר. איפה יאמן בעונה הבאה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי