ואן ליוון מתח ביקורת על ההתאחדות לכדורגל: "אין תמיכה"

פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון | אתר רשמי

המנהל הביצועי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב עקץ בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "השחקנים היו צריכים למצוא אנרגיות בעקבות פעילות פחות רלבנטיות בנבחרת". הצהובים דרסו את רמת השרון 0:5 ושמרו על הפער בפסגה

(גודל טקסט)
פטריק ואן ליוון, המנהל הביצועי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב,העביר היום (שבת) ביקורת בעמוד הטוויטר הרשמי שלו על כך ששחקני קבוצת הנוער של המועדון נלקחים לפעולות במסגרת נבחרת הנוער בזמנים שבהם אין משחקים וזאת לטענתו על פי הוראת ההתאחדות.


"הופעה מצוינת של קבוצת הנוער", כתב ואן ליוון אחרי שמכבי תל אביב דרסה את רמת השרון 0:5. "השחקנים הבטיחו את התוצאה כבר בשלב מוקדם. חלק מהם היו צריכים למצוא אנרגיות בעקבות פעולות פחות רלבנטיות בנבחרת בתחילתו של השבוע. אנחנו נמצאים בשבועות חשובים וההתאחדות ממשיכה עם הפעילויות. אין תמיכה!".


דבריו של ההולנדי נכתבו בשל זימונם של עשרה שחקנים מקבוצת הנוער והנערים של מכבי תל אביב לנבחרת נוער ב', מהם שלושה זומנו לנבחרת נוער נוספת שהוקמה לאחרונה ואין לה פעילות בחודשים הקרובים. יש לציין שלא מדובר בנבחרת נערים א' אותה מאמן גדי ברומר והיא תשחק בחודש מאי באנגליה באליפות אירופה.




קבוצת הנוער של מכבי תל אביב מתקרבת לזכייה באליפות. החבורה של גיא צרפת דרסה כאמור 0:5 את רמת השרון ושמרה על פער של שלוש נקודות בפסגת הטבלה בתום המחזור ה-26 בליגת העל לנוער. אילון אלמוג (28, 30), וויליאם אגדה (30, 47) ותומר אלטמן כבשן לזכות הצהובים.


A great MTA u19 team performance.The players did well by securing the score early. Some players had to find their energy due to non relevant national team activities at the start of this week. Final weeks of the league and the federation keeps doing these activities! No support! pic.twitter.com/CtSgr3iPyk

— Patrick van Leeuwen (@PL_KZ8) April 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי