בנין: "תקלה אחת יותר מדי, לא אעבור על זה לסדר היום"

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

מאמן בני סכנין זעם אחרי ההפסד 2:0 בקריית שמונה: "שיחקנו בלי עקרונות וכך אין סיכוי לנצח. כל שחקן צריך לחשוב הרבה על מה שהיה היום". חיים סילבס: "משתמשים במשחקים האלה לקראת העונה הבאה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

קריית שמונה סיימה הערב (שבת) רצף של שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות עם 0:2 בבית מול בני סכנין וטיפסה למקום השמיני בטבלה. מוחמד שכר בישל את הראשון לעומר לקאו ששלח פצצה למשקוף ופנימה (16) וסיפק עוד אסיסט כעבור שתי דקות בלבד לאיסמעיל ריאן.

חיים סילבס אמר בסיום: "הלחצנו את עצמנו השבוע והיה קצת אי שקט בגלל התוצאות האחרונות. רצינו לסיים במקום הכי גבוה בפלייאוף התחתון ועד עכשיו זה לא כל כך הצליח, אז היו קצת רחשים. כל ספורטאי רוצה להצליח וכך גם הבעלים וכמובן שהשחקנים. המשחקים האלה, ולא חשוב מה התוצאה, משרתים אותנו לקראות העונה הבאה. אני חושב שאיזי יצא מרוצה כי שיחקנו היום כדורגל טוב".

טל בנין המאוכזב סיכם: "שיחקנו ללא העקרונות הרגילים שלנו וזה אומר שלא עשינו פעולות בהגנה ובהתקפה ולא הרווחנו שום כדור באמצע המגרש. כאשר הבסיס לא עובד, אין  שום סיכוי לנצח. כל שחקן צריך לחשוב טוב טוב על המשחק הזה ובעיקר על היכולת שלו. בני סכנין לא יכולה להיראות כך והייתה לנו כבר תקלה אחת באשקלון, אז היום זו כבר תקלה אחת יותר מדי. אי אפשר לעבור על זה לסדר היום".


איזי מרוצה? (אנצ'ו גוש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי