מהדי זועבי יהיה השוער הראשון של ק"ש בעונה הבאה

מהדי זועבי
מהדי זועבי | ערן לוף

השוער בן ה-22 יזכה לחוזה ארוך טווח. ניצן סירב להישאר ללא שדרוג בשכר ויעזוב. במועדון נשמו לרווחה אחרי ה-0:2 על סכנין והבהירו: "שרצקי מאמין בדרך של סילבס". צפו בתקציר הניצחון על בני סכנין

(גודל טקסט)

אנחת רווחה נשמעה בעירוני קריית שמונה לאחר הניצחון הביתי 0:2 על בני סכנין. לאחר שני הפסדים רצופים, שמעו במועדון לא מעט רחשים כי השינוי בסגל לקראת העונה הבאה יהיה עמוק יותר, אבל חניכיו של חיים סילבס הגיעו דרוכים למשחק הזה והציג מחצית ראשונה מצוינת בה כבשו שני שערים ואף היו יכולים לכבוש שערים נוספים. במועדון החמיאו למאמן ואמרו: "איזי הודיע כבר לפני שבועיים שסילבס ממשיך כי הוא מאמין בדרך שלו ושום דבר לא השתנה בשבועיים האחרונים. סילבס יאמן אותנו בעונה הבאה וכבר מכין את הקבוצה בצוותא עם איזי".

השוער הצעיר מהדי זועבי (22) צפוי לקבל חוזה חדש וארוך טווח. בקריית שמונה התרשמו העונה לא פעם מהמקצוענות של השוער ובמיוחד כאשר קיבל את ההזדמנות בעקבות הפציעה של איתמר ניצן. האחרון קיבל הודעה מהמועדון כי ימשיך רק אם שכרו לא ישודרג והוא החליט לעזוב. כעת מחפשים בקריית שמונה שוער נוסף שצפוי להיות מחליפו של זועבי, שלראשונה בחייו ישמש כשוער ראשון בליגת העל. אגב, אתמול ערך זועבי את הופעת הליגה ה-30 שלו בסך הכל.

זועבי עצמו אמר לאחר הניצחון: "לא הופתעתי שחזרתי להרכב. התכוננתי טוב למשחק הזה, היה לי חשוב להציג יכולת טובה ולנצח. לפני כל משחק מרגישים לחץ, אבל הצוות עבד איתנו ודיבר איתנו כל השבוע על החזרת הכבוד למועדון ולאיזי. יש לנו עוד משחקים שאנחנו צריכים לנצח. כולם מנסים להוכיח את עצמם כדי להישאר בעונה הבאה. אני רוצה לסיים את העונה בטעם טוב ואז נחשוב על העונה הבאה. הייתה לי סבלנות וחיכיתי לצ'אנס שלי. אני מקווה שבעונה הבאה אמשיך לקבל את המושכות".

במהלך הימים הקרובים יעברו הקשר איסמעיל ריאן והחלוץ מוחמד שכר בדיקות מקיפות בעקבות הפציעות שגרמו ליציאתם מהמשחק.


זועבי. יהיה השוער הבכיר לראשונה בקריירה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי