ברעננה מאושרים: עד שקורצקי הגיע אף אחד לא האמין שנישאר

שחקני רעננה חוגגים
שחקני רעננה חוגגים | יוני אריאלי

שחקני הקבוצה מהשרון נושמים לרווחה אחרי הבטחת המקום המעשי בליגה. אבוחצירה ייעדר מול מ.ס אשדוד (שני, 20:00, ספורט4) בשל פציעה בקרסול. דריכות אצל הדרומיים: "שבוע גורלי"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שני, 20:00, ספורט4) את מ.ס.אשדוד כשכבר הבטיחה באופן מעשי את ההישארות עם פער של עשר נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום.

למרות זאת, המאמן מנחם קורצקי מתכוון להופיע בהרכב חזק על מנת לשמור על הרוח הספורטיבית ולא להכריע במאבק נגד הירידה בין אשדוד לאשקלון. "איזה כיף להיות רחוקים ממאבקי ההישרדות. עד שקורצקי הגיע אף אחד לא האמין שנישאר", אמר שחקן בקבוצה.

הצוות המקצועי יתן דקות משחק ל-2-3 שחקנים שמיעטו לשחקן העונה. שמעון אבוחצירה ייעדר בשל פציעה בקרסול, שלומי ארבייטמן צפוי לפתוח במקומו. "אנחנו מאוד שמחים שהצלחנו להשיג את המטרה של הישארות בליגה מוקדם מהצפוי, זה הישג בלתי רגיל עבורנו", אמר קורצקי. "אני מאושר בשביל השחקנים, אבל עדיין יש לנו את המטרות שלנו: אנחנו רוצים להתקדם בטבלה, לעשות תוצאות טובות, לתת ביטחון למערכת ולשחקנים ולסיים את העונה כמו שצריך, זה מאוד חשוב להמשך הדרך שלנו".

רועי זיקרי אמר לפני המשחק מול אשדוד: "אנחנו מתכוננים למשחק מחר באותה צורה כמו לכל משחק רגיל ורוצים להמשיך את התקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה. התחושה בקבוצה טובה מאוד אחרי שהשגנו את מה שרצינו, עברנו דרך לא פשוטה ומהצד המנטלי והמקצועי מגיע לכל אחד מהשחקנים שאפו ענק, עכשיו אפשר ליהנות מהמשחקים שנשארו ולשחק יותר משוחרר ובלי לחץ."

דריכות באשדוד: "שבוע גורלי"
מ.ס אשדוד תקווה לנצל את ההפסד של אשקלון ולפתוח פער של שבע נקודות שבוע לפני המפגש הישיר ביניהן. עמיר תורג'מן יחסר את החלוץ הברזילאי מאוריסיו המורחק ואת הפצועים גדי קינדה, דן ביטון, יובל יעקובוביץ' ומשה אוחיון שמסתמן שיחמיצו את שאר המשחקים העונה. אוחיון אמור לעבור בדיקת אולטרסאונד כדי לאבחן את הפגיעה בברך ואת אופן הטיפול הרפואי.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. הישג גדול (יוני אריאלי)
שחקני הפועל רעננה חוגגים. הישג גדול (יוני אריאלי)

על עמדת הקשר הקדמי ההתקפי נאבקים אור אינברום ודין דוד שלא זכה לאחרונה מהצוות המקצועי לדקות משחק משמעותיות. "אנחנו בתוך שבוע גורלי בו נצטרך להביא את כל האנרגיות והבגרות שלנו כדי לצבור נקודות ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל", אמר אחד השחקנים.

אור אינברום. עשוי לפתוח (דני מרון)
אור אינברום. עשוי לפתוח (דני מרון)

הרכבים משוערים
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נימני, בן והבה, עידו לוי, גיא ליפקה (עמנואל אמבולה), בן בנימין, אלי בבייב, אור דסה, כארם ארשיד, רועי זיקרי (תומר סוויסה) שלומי ארבייטמן.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, וובה בראון, יצחק אספה, דין דוד (אור אינברום), דור ג'אן, בלסינג אלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי