דיווח: תומאס כריסטיאנסן קרוב לסיכום במכבי ת"א

תומאס כריסטיאנסן
תומאס כריסטיאנסן | Gettyimages

כלי התקשורת באנגליה טוענים שהמאמן הדני-ספרדי בן ה-45 מכיר היטב את מנכ"ל המועדון בן מנספורד וצפוי להחליף את ג'ורדי קרויף בקריית שלום. הגיע עם אפואל ניקוסיה לפלייאוף ליגת האלופות

(גודל טקסט)

האם מכבי תל אביב מצאה מאמן חדש? באנגליה טוענים היום (ראשון) שתומאס כריסטיאנסן קרוב לסיכום בשורות הצהובים במקומו של ג'ורדי קרויף.

כריסטיאנסן בן ה-45 אימן את אפואל ניקוסיה בעבר בהצלחה והעונה מונה למאמן לידס אחרי שגארי מונק עזב את הקבוצה. הפתיחה שלו הייתה מסחררת כאשר הוליך את המועדון למקום ראשון בצ'מפיונשיפ ועורר תקוות גדולות לחזרה לפרמייר-ליג לראשונה מאז 2003/4. אבל בהמשך הקבוצה לא החזיקה מעמד ושורה של הרחקות ובעיות משמעת גרמו למועדון לפטר אותו.

שמו הועלה במכבי ת לאביב עוד לפני שעבר ללידס, אבל המועמדות שלו לא התממשה. סגנון הכדורגל שלו הוא התקפי בעיקר. בקפריסין נחל הצלחה בא.א.ק לרנקה ואחר כך עם אפואל ניקוסיה איתה עלה לפלייאוף ליגת האלופות וגם סיים את שלב הבתים במקום הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית ב-2016/17.

כריסטיאנסן הוא מאמן ממוצא דני-ספרדי ששיחק עם ג'ורדי קרויף בברצלונה בין השנים 1994-96. הוא היה מלך השערים של הבונדסליגה בעונת 2002/03 כששיחק בבוכום, ביחד עם ג'ובאני אלבר, עם 21 שערי ליגה. בין השאר שיחק גם בספורטינג חיחון, אוססונה, ראסינג סנטאנדר, ריאל אוביידו, ויאריאל, טראסה, פאניוניוס, הרפולגה והאנובר.

תומאס כריסטיאנסן. המחליף של ג'ורדי? (gettyimages)תומאס כריסטיאנסן. המחליף של ג'ורדי? (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי