הפועל ב"ש טרם פנתה לראדי, הפועל ת"א מעוניינת בקשר

ראדי, בן ביטון ואיינבינדר
ראדי, בן ביטון ואיינבינדר | דני מרון

האדומים ובני סכנין מתעניינים בקשר בן ה-35 שנמצא מרחק נגיעה מאליפות שישית ברציפות, אולם טרם זכה להצעה להאריך את חוזהו בבירת הנגב. קובי רפואה ישלב עוד העונה כישרונות ממחלקת הנוער בסגל הקבוצה

(גודל טקסט)
מהראן ראדי עומד לסיים עונה שלישית בהפועל באר שבע, ונכון לעכשיו טרם קיבל הצעה מסודרת להאריך את חוזהו בטרנר. בעונתו השלישית במדים האדומים צפוי ראדי להשלים זכייה שלישית באליפות ושישית רצופה בסך הכל בצירוף האליפויות שזכה בהן במדי מכבי תל-אביב.


יש לציין שקבוצתו הנוכחית עדיין לא ויתרה עליו ובשיחות פנימיות נבחנה האפשרות להציע לו תפקיד ביצועי במחלקת הנוער. אישיותו של מהראן ותרומתו למרקם החברתי בהפועל באר שבע חשובות בעיני מעסיקתו לא פחות מביצועיו על המגרש. האוהדים ברובם המכריע מאוהבים בו ואילו הדבר היה תלוי בהם היו רוצים לראות אותו ממשיך בבירת בנגב גם בעונה הבאה כשחקן פעיל.


בינתיים, יש מי שלוטש עיניים לעבר ראדי ומעוניין בשירותיו על המגרש. קובי רפואה, מאמן הפועל תל-אביב, סימן את הקשר הוותיק וינסה לצרף אותו לשורות העולה הטרייה לליגת העל, אם וכאשר באר שבע תיתן לו את ברכת הדרך לעבור לקבוצה חדשה. למרות שהקשר בן ה-35 רשאי מחודש ינואר לנהל מו"מ עם כל קבוצה שבה יחפוץ, מעדיפים בהפועל תל אביב להמתין עד שענייניו של השחקן בבירת הנגב יתבהרו, לפני שיפנו אליו ישירות. לנוכח ההתפתחויות ייתכן שגם בעונה הבאה ימשיך ראדי ללבוש את החולצה האדומה, כשגם בני סכנין חזק בתמונה.



מהראן ראדי ילבש אדום גם בעונה הבאה, אבל של איזו קבוצה? (דני מרון)

בהפועל תל אביב בונים על כישרונות מחלקת הנוער לעונה הבאה
הפועל תל אביב, שכבר הבטיחה את עלייתה לליגת העל, תפגוש הערב (שני, 19:00) את הפועל חדרה לקרב צמרת. ההחלטה שהתקבלה אצל ראשי המועדון והמאמן קובי רפואה היא להתמקד בשילוב שחקני הנוער הכישרוניים באימוני ומשחקי הקבוצה כדי להכין אותם לעונה הבאה, אז יהיו בסגל הבוגרים.


קיימת אפשרות שכבר הערב הכישרון הגדול עמית מלכה יקבל את חולצת ההרכב בהתקפת האדומים. המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי שלו עוקבים אחרי הכישרונות הצעירים ומלכה כבר זכה לכינוי "משה סיני השני". מי שעוד גדלו במועדון וכבר נמצאים בבוגרים הם שי אליאס, שלאחרונה הפך לשחקן הרכב קבוע במקומו של הקפטן אביחי ידין, יהונתן לוי, אופק בלס ועלי אלעוברה.


עמית מלכה. יפתח בהרכב? (האתר הרשמי)

עמית מלכה. יפתח בהרכב? (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי