בכיר בבני יהודה: יוסי אבוקסיס ימשיך איתנו, רוני לוי קרוב לנבחרת

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

המאמן עובד על הכנת הסגל לעונה הבאה, בין השאר מחפש ארבעה זרים חדשים, ובשיחה עם ספורט1 חשף בכיר במועדון את כוונת ההתאחדות: "הוא נשאר גם בעונה הבאה, רוני לוי בעצם סגור בנבחרת"

(גודל טקסט)

לבני יהודה נותרו עוד חמישה משחקים במסגרת הפלייאוף העליון, אך במועדון כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס כבר עובד על הכנת הסגל, רשימת הישראלים המבוקשת וצירופם של לפחות ארבעה זרים חדשים.

הנחת העבודה במועדון היא שיוסי אבוקסיס יהיה מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה, למרות שהוצג לאחרונה כמועמד מוביל למשרת מאמן נבחרת ישראל. נראה כי בסופו של דבר המאמם יישאר במדי הזהובים ועל כך גורם בכיר במועדון אמר הבוקר לספורט1: "אנחנו לא מחפשים מאמן לעונה הבאה, כי יש לנו מאמן והוא לא הולך לשום מקום. יוסי אבוקסיס יאמן את בני יהודה והוא נשאר כאן גם בעונה הבאה. רוני לוי כבר בעצם סגור בנבחרת".

כפי שכבר פורסם בספורט1, בכוונת הצוות המקצועי להחליף את כל הזרים בקבוצה. אמיליוס זובאס צפוי להימכר לקבוצה אחרת בליגת העל, כאשר הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, נמצאות במרדף צמוד כדי לזכות בשירותיו של השוער הליטאי. תג המחיר של זובאס עומד על כ-1.5 מיליון יורו ועם סיום הליגה צפויות התפתחויות בנושא. נריוס ואלסקיס ישוחרר ובקבוצה כבר בוחנים הצעות של סוכנים לחלוצים זרים חדשים. בקבוצה יחפשו גם זרים חדשים לעמדת הבלם ולעמדת הקשר הקדמי.


זובאס. תג מחיר של 1.5 מיליון יורו (דני מרון)

בגזרת הישראלים ממתינים בבני יהודה להחלטות בנוגע למושאלים ממכבי תל אביב. הזהובים ישמחו להשאיר לעונה נוספת את מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז ויונתן כהן, אולם לפחות כהן וחוזז צפויים להתחיל את העונה הבאה במדי הצהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי