פרסום ראשון: לקאניוק הוצע לשוב לפ"ת בתמורה לביטול התביעה

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

במהלך הבוררות בין הצדדים, אבי לוזון פנה לקשר המושאל למכבי ת"א ושוחח איתו על חוזה לשלוש שנים, אך עודכן כי לצהובים אופציה למימוש חוזהו. צחי גיגי יעזוב, עומרי גלזר סומן כמחליף. וגם: זימון בכורה לאדהנני

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד למכבי חיפה, במכבי פ"ת יזכו ליומיים של חופש כאשר מחר יערכו אימון רק חלק מהשחקנים. ביום שבת תפגוש הקבוצה את הפועל עכו ללא רישאר סומא המוצהב.

אתמול התבשר אמש עידן אדהנני על זימונו לנבחרת הצעירה בפעם הראשונה. אדהנני, שחגג 21 לפני פחות מחודש, שותף העונה ב-16 משחקי ליגה במדי מכבי פ"ת, ורק בשבת האחרונה השלים 90 דקות מול מכבי חיפה. "מגיע לעידן, גם השנה הוא הפך לשחקן רוטציה חשוב והרבה בזכות הצניעות שלו", פרגנו במועדון. יחד איתו זומן לראשונה גם תאי בריבו ובסגל יהיה גם מנור סולומון. הנבחרת אמורה להתכנס מחר.

עוד אתמול, כידוע נערך הדיון המקדמי בבוררות בין מכבי פ"ת לגידי קאניוק, קשר מכבי תל אביב שהושאל מפחטקור ועל כן נתבע על ידי המלאבסים, בטענה שהפר סעיף לפיו יפצה את המועדון ב-500 אלף יורו אם ישוב לישראל לקבוצה אחרת. את קאניוק ייצג עורך הדין אייל אברמוב ואילו את פ"ת עוה"ד יוסי גייר, כאשר גם אבי לוזון נכח בדיון.

לספורט1 נודע לראשונה שדרמה התרחשה כאשר אבי לוזון פנה לקאניוק ונציגיו והציע: תחתום בקיץ על חוזה לשלוש שנים במכבי פ"ת והתביעה תבוטל. קאניוק הבהיר בתגובה כי הדבר תלוי גם באי מימוש האופציה של הצהובים וכמובן בהסכמת הקבוצה אליה שייך, פחטקור האוזבקית. גם הפועל ת"א עוקבת בעניינו של קאניוק.


בעונה הבאה במכבי תל אביב, במכבי פ"ת או אולי באוזבקיסטן? קאניוק (אריאל שלום)

עוד במכבי פתח תקווה, צחי גיגי יעזוב את הקבוצה בתום העונה לאחר תחושת מיצוי, כשגם במועדון מודים שאין מנוס מפרידה: "לאף אחד אין ספק שאם הוא היה רוצה, צחי היה נשאר. אבל במצב העניינים המושקעים שנוצרו, נראה שאין ברירה וצחי חייב לחפש אתגר חדש". שמו של איתמר ניצן הוזכר במועדון, אך השוער הבהיר כי נכון לרגע זה הוא מעוניין לבדוק אופציות אירופיות. לספורט1 נודע שמי שנרשם חזק בפנקסים של המלאבסים הוא שוער מכבי חיפה, עומרי גלזר. אם הדבר יצא לפועל גלזר צפוי להגיע בהשאלה, כשבפ"ת מודעים שלאור המצב בשוק השוערים, לא נותרו להם הרבה אופציות. מלבד שוערים, הקבוצה מתרכזת גם בצירוף שחקני הגנה. המגן הימני של הפועל רעננה עדי נמני הוצע לקבוצה, אך נפסל על הסף בשל העלויות.

לאחר הפגישה הראשונית והחיובית עם שרון מימר בשבוע שעבר עליה פרסמנו כאן, נכון לרגע זה לא נקבעה פגישה נוספת אך בסביבת שני הצדדים מעריכים שאחת כזאת תתקיים ביום רביעי או חמישי לכל המאוחר.

צחי גיגי. צחי גיגי. "אם הוא היה רוצה, הוא היה נשאר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי