איתי שכטר: אני מקווה לשחק בבית"ר ירושלים בעונה הבאה

איתי שכטר
איתי שכטר | ערן לוף

החלוץ התייחס לעתידו לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה. גם בן זקן הודה: "עדיין לא יודע אם אשאר". קלינגר: "הם נראו חסרי אונים, בטוח שבגמר היכולת שלנו תספיק". ורד כעס על החילוף וירד לספסל בהפגנתיות. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שני) 0:1 את הפועל חיפה משער של חן עזרא והשאירה את מאבק האליפות בחיים כשצימקה את הפער מהפועל באר שבע לארבע נקודות.

למרות הניצחון, שוב הרוחות בקבוצה מהבירה סוערות. עידן ורד זעם על החילוף שלו בדקה ה-69 וירד לספסל כשהוא מביע בהפגנתיות את חוסר שביעות רצונו ומסנן מילים כלפי המאמן בני בן זקן.

בן זקן אמר בסיום: "החצי השני היה פחות טוב, אבל צריך להבין שהובלנו ובאופן טבעי השחקנים הלכו אחורה. זה הלך לכיוון שלהם, אבל החבר'ה נלחמו ושמו לב גדול. הפועל חיפה בבית זו משוכה קשה ואתגר לא פשוט, בטח אחרי התוצאה של באר שבע אתמול. כל הכבוד לשחקנים".

חשיפת ההרכב המאוחרת בפני השחקנים: "השחקנים מתורגלים ויודעים בדיוק מה צריך לעשות בכל מערך. הם מספיק אינטליגנטים ויודעים מה לעשות. יש משחקים מסוימים שחשוב לתרגל הרכבים מתחילת השבוע ויש פעמים שאנחנו משאירים את השחקנים מתוחים עד הרגע האחרון. זה עובד לנו".

בני בן זקן. לא יודע איפה יהיה (ערן לוף)
בני בן זקן. לא יודע איפה יהיה (ערן לוף)

על איתי שכטר: "מבחינתי הוא עשה עבודה מצוינת. הוא תמיד נותן את עצמו עבור הקבוצה והמערכת, גם באימונים הוא מתנהג כמו מקצוען".


עתידו האישי
: "נראה, אני עדיין לא יודע".

איתי שכטר. רוצה להישאר בבית
איתי שכטר. רוצה להישאר בבית"ר (ערן לוף)

שכטר עצמו סיפר: "חזרתי מפציעה לא מזמן והקבוצה רצה טוב. נעבוד קשה כדי לחזור לעניינים. מה שחשוב זה שהקבוצה מנצחת וצוברת נקודות. לא פשוט לראות את ב"ש מנצחת וכל פעמים לצמצם את הפעם. אנחנו עושים עונה מצוינת".

הרעש סביב מעמדו: "חזרתי מפציעה והקבוצה נראית טוב ויש תחרות. כרגע הצוות המקצועי החליט שאעלה מהספסל. בית"ר היא מעל הכל. אני מוכן לא לשחק דקה ושהקבוצה תזכה בכל התראים. אני נהנה פה מכל רגע. זה קורה גם לשחקנים גדולים. המועדון הוא מעל הכל. ההחמצה שלי מאכזבת, חן עשה בישול גדול, אבל מה שחשוב זה הנקודות שלחנו".

עתידו: "אני מקווה מאוד ללבוש את הצהוב של בית"ר ירושלים. דברים עוד יכולים לקרות. צריך להתעסק בהצלחה של הקבוצה. המועדון הזה הוא מעל כל דבר אחר ואם נזכה בתואר אחד או שניים לא יזכרו אם שיחקתי יותר או פחות".

ניר קלינגר. אופטימי לקראת הגמר (ערן לוף)
ניר קלינגר. אופטימי לקראת הגמר (ערן לוף)

מהצד השני סיכם ניר קלינגר באכזבה: "עשינו הכל. במחצית השנייה הייתה קבוצה אחת על המגרש. אבל זה הכדורגל וצריך לכבד את התוצאה הסופית. המשחק הזה נותן לי הרבה אופטימיות לקראת גמר גביע. זו הייתה במה ללמוד מקרוב את מה שיהיה בגמר. זה הפסד לא מוצדק, אבל צריך לכבד. אני יכול להמשיך להיות גאה בקבוצה שלי".

הגול שנפסל: "מטבע הדברים זה לוקח תשומת לב של השחקנים, אבל זה לא השפיע לנו. ספגנו גול מקרי מאיחור של שנייה של גל אראל. גם אחרי זה השליטה שלנו הייתה מוחלטת ושחקני בית"ר נראו חסרי אונים. הפעם זה לא הספיק, אבל אני בטוח שבפעם הבאה זה יספיק".


היכולת
: "היו לנו כמה בעיות בריאותיות ולמרות זאת נראינו טוב. זה נותן לי אופטימיות לקראת הגמר. חבל שלא ניצחנו, אבל אני מעודד להמשך".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי