קורצקי: אכניס קצת שכל לשחקנים כדי שיישארו

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

אחרי הניצחון על מ.ס. אשדוד, מאמן הפועל רעננה התייחס לעונה הבאה ולשחקנים מובילים שעשויים לעזוב, ולא שכח את העונה הנוכחית: "הישג בלתי רגיל שנפל בין השורות. הגעתי לקבוצה מרוסקת". צפו בתקציר

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תמשיך עונה נוספת בליגת העל לאחר שניצחה אתמול (שני) 0:1 את מ.ס. אשדוד והשלימה את "מבצע מנחם קורצקי". המאמן הרביעי של הקבוצה העונה הביא את השינוי ועשה מהפך בקבוצה שהייתה מועמדת לרדת לליגה הלאומית. קורצקי ימשיך והבעלים אשר אלון ודמיאן רויטמן אמורים להעמיד בקיץ קבוצה איכותית על פי הלקחים שהופקו מהעונה הנוכחית.

שני שחקנים שיעזבו את הקבוצה בוודאות הם רועי זיקרי שיצטרף להפועל תל אביב ואור דסה שיסיים את ההשאלה ויחזור למכבי תל אביב. שחקנים מובילים כמו שמעון אבוחצירה, עדי נימני, עידו לוי, עמנואל אמבולה ושניר שוקר סיימו חוזים ויחד עם עמנואל מאיוקה, שלומי ארבייטמן ומוחמד כליבאת שמצבם אינו ברור ומוחמד עלי קמארה שעשוי להימכר, נראה כי רעננה תבצע שינויים די נחרבים בסגל. 

המאמן מנחם קורצקי אמר: "אני מאוד רוצה להמשיך עם השלד הנוכחי לעונה הבאה. המשכיות חשובה עוד העונה ויש מטרות להגיע ל-40 נקודות ולטפס גבוה בפלייאוף התחתון. המשך חיובי ישפיע לקראת העונה הבאה. רועי זיקרי ואור דסה, שהייתי מאוד רוצה שיהיו בהפועל רעננה, לא ימשיכו. שחקנים אחרים קיבלו כבר הצעות ממועדונים אחרים ואני אפעל להכניס קצת שכל בראשם כדי שיישארו בהפועל רעננה ובראשם אבוחצירה, נמני ואחרים".

על השינוי שעברה הקבוצה מאז הגיע באמצע העונה אמר קורצקי: "ההישג הוא בלתי רגיל, אבל נפל בין השורות. הגעתי לרעננה כשהקבוצה הייתה מרוסקת בדרך לליגה הלאומית, ועכשיו ארבעה מחזורים לפני הסיום אנחנו ממשיכים בליגת העל. גם בשנה שעברה בהפועל תל אביב הבאתי תוצאות טובות ולצערי עונש הורדת 9 הנקודות הביא לכך שלא הצלחתי להשאיר בליגה את הקבוצה. אני שמח שאחרי עונה אחת הם שוב חוזרים לליגת העל".


 קורצקי. יצליח לשכנע את השחקנםי להישאר? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי