ייני אמור לשוב לאימונים, דסה ופרץ ייעדרו מול הפועל חיפה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

הקפטן ינסה לחזור אחרי תקופה ארוכה, טל בן חיים התאושש ממחלה ויהיה כשיר. המגן, הקשר וברק יצחקיו יחמיצו את המשחק בשל הרחקות. המגרש בקריית שלום הוצף ובמועדון החליטו לדחות את האימון למחר

(גודל טקסט)

אימון מכבי תל אביב, שהיה אמור להתקיים היום (רביעי) אחר הצהרים, נדחה בשל מזג האוויר הקשה וסופת הברד והברקים שפקדו את מתחם האימונים בקריית שלום. האימון הועבר למחר ואת מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום ראשון (20:55, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון סמי עופר יקיים ג'ורדי קרויף בשבת בצהריים.

מכבי תל אביב תחסר במשחק את המגן אלי דסה והקשר דור פרץ, שצברו חמישה כרטיסים צהובים, ואת ברק יצחקי שהורחק בכרטיס אדום. הקפטן שרן ייני, שלא שיחק מאז הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע, אמור לנסות לשוב לאימונים. הבלם טל בן חיים התאושש מווירוס שתקף אותו ויהיה כשיר למשחק בראשון, וגם איתן טיבי שלא שותף במשחקי הקבוצה האחרונים עשוי לשוב להרכב.

במכבי תל אביב ממתינים כולם להודעה בנושא המאמן החדש שאמור להגיע בקרוב, אבל איש מבין השחקנים אינו משותף בהחלטות של ראשי המועדון. בקבוצה מבינים כי המשחק נגד הפועל חיפה עשוי להכריע את גורל הכרטיס לאירופה וברור לכולם שהפסד יוביל ללחץ חוזר לקראת המשחק שאחריו, בו יפגשו את מכבי נתניה. השחקנים יודעים כי יתחולל שינוי בקיץ וחלקם לא ימשיכו, אבל נכון לשבוע הזה איש מהם עדיין לא הוזמן לשיחה אצל המנכ"ל בן מנספורד.

טיבי. לא שיחק לאחרונה ויחזור להרכב (דני מרון)עשוי לחזור להרכב. איתן טיבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי