מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר תומכות במועמדות שינו זוארץ

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

מרבית המועדונים הגדולים יצביעו עבורו בבחירות ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, גם הפועל ת"א בעדו. גורם בהתאחדות אמר: "אם ועדת הכשירות תאשר, הוא יהיה המחליף של עיני"

(גודל טקסט)

שינו זוארץ, הספונסר של מכבי פתח תקווה, הוא המועמד המוביל לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. בהתאחדות ממתינים למועמדים נוספים שיגישו את מועמדותם, אבל ההערכה היא שזוארץ ימונה לתפקיד.

המועמד המוביל ייפגש בשבוע הבא עם ראשי מרכז הפועל וראשי מרכז מכבי ויגיש באופן רשמי את מועמדותו אחרי שיוודא שכל הצדדים תומכים בו ויצביעו עבורו. בימים האחרונים ראשי קבוצות רבות יצרו קשר עם זוארץ והבטיחו לו את תמיכתם.

לאחרונה קיבל זוארץ חוות דעת משפטית לפיה העובדה ששימש כספונסר של המלאבסים לא נחשבת לזיקה לקבוצה מסוימת ולא תמנע בעדו להתמנות ישירות ליו"ר ההתאחדות. לאחר שיגיש את מועמדותו תדון בנושא ועדת הכשירות. "אם הוועדה תאשר ששינו יכול להתמודד, ככל הנראה הוא יהיה המחליף של עיני".

מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב (הקבוצה היחידה שגם הודיעה באופן רשמי), הפועל קריית שמונה ובני סכנין תומכים אף הם במועמדותם של זוארץ. נכון לעכשיו נראה שהמתמודד המשמעותי היחיד כנגד זוארץ יהיה איציק קורנפיין.
 

שינו זוארץ. בדרך ליו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי