אבוקסיס: נמאס לי שמדברים על זה שאנחנו משחקים טוב ומחמיצים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה מתכונן למשחק מול הפועל באר שבע בשבת (20:30, ספורט4): "משחקים מול הקבוצה שבמקום הראשון עם המאמן הטוב בליגה". הקבוצה צפויה לשחק במערך של שלושה בלמים. קנדיל יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

בני יהודה, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, תארח בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) את האלופה הפועל באר שבע במשחק שיפתח את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון. הכתומים שנוצחו בשני המשחקים האחרונים שלהם יגיעו למשחק ללא רועי גורדנה המורחק ומתן חוזז המוצהב, והמאמן יוסי אבוקסיס מתכנן מהפכה של ממש בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בהפסד למכבי תל אביב.

הקבוצה תעבור למערך של שלושה בלמים, כאשר פז בן ארי יקבל את חולצת ההרכב לצד דן מורי ואעיד חבשי. מאור קנדיל יערוך היום ומחר מבחן כשירות ואם לא יוכל לשחק, ימשיך איציק עזוז בעמדת המגן הימני. סתיו פיניש סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים וישוב להרכב וגם יונתן כהן ואלמוג בוזגלו יפתחו על חשבון איסמעילה סורו ונריוס ואלסקיס שיסופסל לאור החולשה שלו במשחקים האחרונים.

"בסיבוב הראשון של הפלייאוף השגנו ארבע נקודות, והצבנו לעצמנו מטרה לצבור בסיבוב הזה יותר נקודות", אמר אבוקסיס לקראת המשחק. "אם נגיע למצבי ההבקעה שאליהם הגענו בפלייאוף עד עכשיו, גם נרצה לנצל אותם ולכבוש במשחקים הקרובים. זו בעיה מאוד גדולה אצלנו ואם נגיע להזדמנויות, נצטרך להיות חדים יותר מול השער. נמאס לי כבר שמדברים על זה שאנחנו משחקים טוב ומחמיצים ואנחנו רוצים לצבור יותר נקודות בסיבוב הזה. זה שאנחנו מגיעים למצבים מראה שאנחנו משחקים טוב, בואו נפסיק לדבר על זה ואז אולי נגיע למצבים וגם נבקיע".

אבוקסיס, שצפוי להישאר בבני יהודה, התייחס להכנות שלו ושל המועדון לקראת עונה הבאה: "יש לי חוזה בבני יהודה לעונה הבאה ואני חושב על ההכנה לשנה הבאה. יותר מזה אין על מה לדבר. ברור שמועדון כמו שלנו צריך לחשוב קדימה, אבל לא תראו כאן פתאום שישה שחקנים בהרכב, כי זה לא יהיה מכובד כלפי היריבות שלנו. אנחנו חושבים איפה נצטרך לשפר ולהביא שחקנים לעונה הבאה, אבל בסך הכל השחקנים האלה הביאו אותנו לפלייאוף העליון ומגיע להם גם לשחק עכשיו. אני לא מאוכזב מהשחקנים שיש כאן. יש לנו שחקנים טובים, כל אחד מהם בשלב כזה או אחר בעונה נתן את שלו וה'ביחד' שלנו הביא אותנו לפלייאוף העליון, דבר שאף אחד, כולל אתם, לא ציפה. אנחנו ביחד כקבוצה בטוב וברע".


אבוקסיס. השחקנים ינצלו את ההזדמנויות? (דני מרון)

עתידם של המושאלים בעונה הבאה: "זו שאלה שנשאלת. אנחנו לא ממהרים ונצטרך לקבל החלטות את מי נרצה להשאיר ואת מי הקבוצות מחזירות אליהן. יש לנו כאן בסיס טוב לעונה הבאה. לשוער יש חוזה, קנדיל עם חוזה, בן תורג'מן ודן מורי עם חוזה. פיניש, אשכנזי ובוזגלו עם חוזה. בעונה שעברה לא היה לנו את הבסיס הזה. נצרף לאט לאט, עוד זר פה ועוד ישראלי שם. אנחנו לא ממהרים ונחכה לראות מי יבוא, נצרף רק את מי שיוכל לעזור לנו. אנחנו גאים בזה שהמושאלים היו טובים אצלנו והשתפרו כאן אצלנו".

אמיליוס זובאס ומאור קנדיל שמבוקשים אצל הגדולות: "אני שמח שהם מבוקשים, כי זה מראה שהם עשו עונה טובה וזה קורה בכל הקבוצות בדרג שלנו. ברק אברמוב כבר אמר שאם יגיעו הצעות שאי אפשר לסרב להן, הוא מבטיח להשקיע את כל הכסף ברכש שיגיע במקומם. הוא לא בא לכאן כדי לעשות כסף ולהרוויח, הוא מוציא מיליונים מכיסו בשביל הקבוצה".


זובאס. תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה? (דני מרון)

המשחק נגד הפועל ב"ש בשבת: "ציפינו שכל משחק בפלייאוף יהיה משמעותי. כרגע זה נראה מאבק בין באר שבע לבית"ר והמשחק הזה קריטי עבורם. בעוד שבועיים זה יכול להיות קריטי לבית"ר ואנחנו לא מתכוונים לעלות עם הנוער כמו בקבוצות אחרות. נכבד את היריבות ונשחק בהרכב הכי טוב שאנחנו חושבים שצריך. מחמיא לנו שבאר שבע מתקשים מולנו, אבל צריך לזכור שאנחנו משחקים מול הקבוצה שבמקום הראשון, עם המאמן שהוא לדעתי הכי טוב בליגה הישראלית בשנים האחרונות. זה משחק שהוא הבמה הכי טובה עבור השחקנים כדי להראות את עצמם, גם בשביל המועדון וגם בשביל האוהדים שיגיעו. אנחנו שמחים שאנחנו פקטור במאבק מול קבוצות שנלחמות על האליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי