פסר: זוארץ יחסר למכבי פ"ת, מאחל לו שיהיה יו"ר ההתאחדות

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

מימר ושחקניו סיימו את הכנותיה למשחק מול הפועל עכו (שבת, 17:45) שיכול להוריד את הצפוניים ליגה. סיבוק לא בסגל, בניון הפצוע נשלח לביתו. בצד השני, אז'ובל התאמן וצפוי לפתוח, בלטקסה יחליף את פרחאת

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

לאחר שצברו ארבע נקודות מארבעה משחקים בפלייאוף התחתון, מכבי פ"ת תתארח מחר בעכו במטרה לעשות צעד נוסף לעבר המקום השביעי. הבוקר (שישי), ערכו במלאבס מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן שרון מימר והקפטן נאור פסר.

"ידענו שלא יהיה קל לשמור על המקום השביעי", אמר מימר לקראת המשחק. "רוצים להישאר שם. עכו, לכל אורך הדרך, הוכיחה את עצמה מבחינה מנטלית. עשתה דברים יפים והיא לא מוותרת. לא יהיה קל זה בטוח, אם לא נבוא מוכנים אנחנו יכולים גם להסתבך שם. לכל קבוצה יש את המטרות שלה, נעשה הכל בשביל המטרה שלנו וכדי לחזור למסלול הניצחונות".

הקפטן נאור פסר, שעובר עונה לא קלה, סיפר על התחושות: "מבחינה קבוצתית די אכזבנו השנה אבל אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב. אנחנו קבוצה לא פחות טובה ואפילו יותר טובה מאלו שמתמודדות איתנו על המקום השביעי".

נאור פסר. עונה קשה (דני מרון)
נאור פסר. עונה קשה (דני מרון)

העונה שלו: "עברתי עונה די מסוייטת מבחינת פציעות ולא היה לי דבר כזה בקריירה. שיחקתי אולי 4-5 משחקים. באופן כללי, די אכזבנו. היו קבוצות יותר טובות מאיתנו שהגיעו לפלייאוף העליון. גם ק"ש, סכנין ומכבי חיפה מאוכזבות ואין מקום לכולן בפלייאוף העליון".

העזיבה הצפויה של הספונסר שינו זוארץ והתמודדותו לראשות ההתאחדות: "אין ספק ששינו בן אדם מדהים ואישיות נהדרות, הוא יחסר למכבי פתח תקווה. גם בפן האישי וגם הכלכלי. אני מאחל לו בהצלחה ומקווה שיזכה בתפקיד יו"ר ההתאחדות. אני סומך על אבי לוזון שהוא מספיק שנים בכדורגל והוא יוכל לדאוג לקבוצה בעצמו. אני מאמין שיהיה בסדר כי מכבי פ"ת זה מועדון חזק בישראל שבעשרים שנים חוץ מירידה אחת חד פעמית לא עבר שינויים. מכבי פ"ת תישאר מועדון חזק וטוב".

שינו זוארץ. יושב ראש ההתאחדות הבא? (אודי ציטיאט)
שינו זוארץ. יושב ראש ההתאחדות הבא? (אודי ציטיאט)

בפן המקצועי, רומאריו פירס כאמור לא ישוב לסגל עדיין כשגם יוסי בניון, שספג מכה בצלעות הגיע למתחם הבוקר ונשלח לביתו וגם הוא לא צפוי להיות בסגל. את מקומו של בניון צפוי לתפוס מוחמד סרסור. שינויים נוספים יהיה בעמדות הבלם כשז'והאן מרסיאל צפוי לחזור לסגל ולפתוח, כאשר באופן מפתיע תומאש סיבוק תורגל מחוץ להרכב ולאחר מכן נותר מחוץ לסגל – כך שעידן אדהנני יפתח בהרכב. רישאר סומא ייעדר בשל צבירת תשעה כרטיסים צהובים ואורי מגבו תורגל במקומו כשגם נאור פסר בכוננות. תאי בריבו וגרגורי טאדה מתחרים על המקום בחוד.

הפועל עכו: "אנחנו בתקופה הטובה ביותר שלנו, עדיין מאמינים"
כבר לפני חודש כולם היו בטוחים כי הפועל עכו תחזור רשמית לליגה הלאומית, אבל הקבוצה של איציק טוויזר מקבלת 'עזרה' משאר קבוצות התחתית ועכו עצמה רשמה שלושה משחקים ללא הפסד. במועדון מבינים כי הסיכוי להישאר קלוש אבל עדיין מאמינים.

מחר תשחק הקבוצה בבית מול מכבי פתח תקווה ובעכו רוצים לרשום ניצחון נוסף שילחיץ את מ.ס אשדוד והפועל אשקלון: "כולם האמינו שנפסיד לרעננה ואחר כך לאשדוד ובטח שלא ננצח את אשקלון אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונמצאים בתקופה הטובה ביותר שלנו העונה. חבל שזה לא התחיל מוקדם יותר", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. גם המאמן איציק טוויזר שוחח השבוע עם השחקנים והמשיך להחדיר בהם אמונה לקראת המשחק: "אף אחד לא האמין בנו ואנחנו יכולים להפתיע את כולם" אמר המאמן לשחקניו.

מבחינה מקצועית, במועדון הביעו שביעות רצון אתמול מהחזרה של החלוץ בן אז'ובל לאימונים. האחרון נפצע במשחק מול אשקלון והוחלף במחצית הראשונה וכעת בעכו מאמינים כי ייקח חלק במשחק. מי שייעדר בוודאות הוא המגן עבדי פרחאת בגלל צהובים ומתן בלטקסה צפוי להחליפו בהרכב. עמיד מחאג'נה ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה.

בן אז'ובל. רוצה להמשיך את התקופה הטובה (לירון מולדובן)
אז'ובל. בעכו מאמינים שיהיה כשיר (ערן לוף)


הרכב משוערים
מכבי פ"ת: 
צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, עידן אדהנני, אורי מגבו (נאור פסר), יניב בריק, לירוי צעירי, מוחמד סרסור, מנור סולומון, לידור כהן וגרגורי טאדה (תאי בריבו)


הפועל עכו: רם שטראוס, מתן בלטקסה, מחמדו סיסוקו, גל שיש, עמיד מחאג'נה, אוהד רבינוביץ' (לוטם זינו), בן רייכרט, ברונו איבה, גבי קניקובסקי,אליקו באלה ובן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי