צפו בתקציר: ניצחון שלישי ברציפות להפועל רעננה, 1:3 על סכנין

ארבייטמן. שלושה שערים בשני משחקים
ארבייטמן. שלושה שערים בשני משחקים | צילום: עדי אבישי

צמד של ארבייטמן (12, 82) ועצמי של ג'אבר (60) נתנו לקורצקי את המקום התשיעי. מוגרבי השווה זמנית בפנדל (53). בנין כבר עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון

(גודל טקסט)
הפלייאוף התחתון אולי לא מספק לנו איכות כדורגל גבוהה, אבל סיפורים הוא בהחלט נותן. הפועל רעננה, שרק לפני שבועיים עוד היתה בסכנת ירידה, ניצחה היום (שבת) את בני סכנין 1:3 ועלתה למקום התשיעי כשזהו הניצחון השלישי ברציפות שלה, מה שהיא לא השיגה בליגה מאז ינואר 2015. מהעבר השני, טל בנין וסכנין ניצחו רק משחק אחד בשבעת האחרונים ויהיו חייבים לעשות שינויים בקיץ אם הם לא רוצים למצוא את עצמם בנקודה גרועה יותר בעוד שנה.


היום זה היה תורו של שלומי ארבייטמן להתעלות. החלוץ שלא כבש עדיין מאז עבר לרעננה עלה על הלוח כבר בדקה ה-12 לאחר שגלגל לשער הריק ריבאונד מבעיטה של סוויסה שפגעה בקורה. פיראס מוגרבי השווה בפנדל (53) לאחר שעידו לוי הכשיל את איהאב שאמי ברחבה, אבל שבע דקות לאחר מכן עטאא ג'אבר שם את הרגל במקום הלא נכון וכבש שער עצמי שהחזיר את היתרון לרעננה. סכנין ניסתה לחזור למשחק, אבל לא יצרה אפילו מצב אחד וארבייטמן ניצל את זה כדי לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-82 עם שער שמבחינת סכנין, היה מיותר לחלוטין. זה הצמד הראשון של ארבייטמן מאז ה-3:3 של הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב ב-30 באפריל 2016, לפני שנתיים כמעט בדיוק.


מאמן הקבוצה המפסידה טל בנין: "עשינו דברים די נכון, הנענו כדור, הגענו למצבים, אבל בסופו של דבר מצבים נייחים זה עניין של אחריות ומחויבות. אני ממש לא מרגיש שאיבדתי שליטה על השחקנים. זה לא רק יכולת מקצועית, אלא כמה עניינים שאנחנו חיים אותם וייפתרו בסופו של דבר. אי אפשר לחשוב על העונה הבאה כשהעונה בעיצומה. הייתה תחושה שהעונה נגמרה. אמרתי שיש הרבה מה להרוויח והרבה מה להפסיד בעונה הנוכחית. יש לנו בסיס טוב ואנחנו צריכים לפחות פה בבית להיראות קצת יותר נחושים".


מנחם קורצקי, לעומתו, היה שמח: "אני לא מופתע. יש לנו קבוצה טובה שנקלעה למצב לא נעים. כשהשתחררנו מקרבות התחתית אנחנו רואים יכולת. אני מחפש לשמור על צניעות ולהמשיך את העונה הזאת. יש לנו מטרות ואנחנו רוצים להתקדם כמה שיותר קדימה, לייצר ניצחונות וביטחון להמשך. יש שחקנים רעבים כמו שלומי שאני מאוד שמח בשבילו. הוא עבר תקופה לא קלה גם מבחינה אישית ואני שמח שהכל מאחוריו. הוא חוזר לעצמו ויש לו הרבה מה להציע בליגה. אנחנו חושבים להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל הזה בעונה הבאה".


קורצקי.
קורצקי. "אני לא מופתע, יש לנו קבוצה טובה" (אודי ציטיאט)


הרכבים
בני סכנין: מתן עמבר, עלי עותמאן, אברהם פאס, מרון גנטוס, איהאב שאמי, עטאא ג'אבר, אנטוניו מרשיץ', פיראס מוגרבי, יובל אבידור (מוחמד בדארנה, 77), שלומי אזולאי, ג'ורדן פושה (אמיר חלאיילה, 69).

הפועל רעננה: אסף צור, אור דסה (גיא ליפקה, 57), עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ' (אלי בבייב, 78), מוחמד כליבאת, תומר סוויסה (רועי זיקרי, 63), שלומי ארביטמן.


מהלך המשחק
דקה 1: השופט הוציא את המשחק לדרך.


דקה 6: דסה שלח לאמבולה, שמפינת הרחבה בעט חזק אבל הכדור חמק ליד השער.


דקה 12, רעננה עולה ל-0:1: סוויסה קיבל מסירה נהדרת, התקדם לתוך הרחבה ובעט, אבל הכדור הלך לקורה. למזלה של רעננה, ארבייטמן היה במקום כדי לגלגל את הריבאונד לתוך השער הריק. שער ראשון העונה לחלוץ.


דקה 19: גדור חופשי של סכנין נכנס לתוך הרחבה, אסף צור הגיב היטב לנגיחה.


דקה 52: פנדל לבני סכנין! עידו לוי הכשיל את מוגרבי ברחבה, השופט לא היסס לשנייה.


דקה 53, 1:1: מוגרבי לא מתבלבל מול אסף צור וכובש את שערו השמיני העונה.


דקה 60, רעננה עולה ל-1:2: כדור גבוה הגיע למרכז הרחבה של סכנין, קמארה נגח ומי שהגיע לכדור היה עטאא ג'אבר, שבעט את הכדור בטעות לתוך השער.


דקה 82, 1:3: בלבול ברחבה של סכנין הביא את הכדור לרגליו של שלומי ארבייטמן והחלוץ כבש את השני שלו במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי