בית המשפט קבע: שופטי הכדורגל לא יוכלו לבצע שיבושים

שופטים
שופטים | ערן לוף

למרות הכוונה של ההסתדרות החדשה וועד השופטים לבצע פעולות על מנת לקדם את נושא התשלומים לשופטי הכדורגל, ביהמ"ש מנע את המהלך. השוטפת הרחיקה את מנכ"ל ההתאחדות ומנכ"ל איגוד השופטים שהתפרצו לעברה

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר הודיעה ההסתדרות החדשה יחד עם ועד שופטי הכדורגל בליגות המקצועיות והחובבניות על שיבושים ופעולות שהם מתכוונים לבצע ב-48 השעות הקרובות על מנת לקדם את נושא התשלומים וההטבות לשופטי הכדורגל. ההתאחדות לכדורגל הגישה צו מניעה והבוקר (ראשון) התקיים דיון בבית המשפט בו נקבע שהשופטים לא יכולים לבצע שום שיבושים מכל סוג.

בהחלטת השופטת עידית איצקוביץ' נכתב: "אנו סבורים שהמו"מ בין הצדדים לא מוצה. כבר הודיע ב"כ המקשת שהם מוכנים להציע הצעה קונקרטית כפי שמבקש ב"כ בישיבה קרובה אשר נקבעה ליום רביעי השבוע (ה-2 במאי). אנחנו מבקשים מהצדדים לקבוע כעת שתי פגישות שיהיו מעמיקות וענייניות, עד אז לא יהיו צעדים ארגוניים וייקבע דיון לדווח. במידה והפגישות לא יתקיימו רשאית המשיבה להודיע על נקיטת צעדים ארגוניים ספציפיים תוך התראה מראש של 48 שעות כפי שנקבע".

במהלך הדיון הבוקר התרחשה דרמה, כשמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר ומנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר התפרצו כלפי השופטת ולא הותירה לה ברירה אלא להוציא לשניים "כרטיס אדום" ולהרחיק אותם מהאולם, לאחר שקודם לכן הזהירה את השניים מספר אזהרות, עד שהוציאה את השניים מהדיון.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מברכת על החלטת בית הדין לענייני עבודה למנוע מהשופטים לנקוט בעיצומים במהלך המשא ומתן. ההתאחדות נכונה תמיד לנהל מו"מ ממקום נקי וענייני, ובית הדין מייחס לכך חשיבות רבה. ככל שהצד השני יהיה מעוניין לתרום את חלקו להמשך התהליך ולהצלחתו, הוא ימצא את ההתאחדות שותפה נאמנה. ככל שיבחרו בלשון איומים, נדע לפעול במישורים המתאימים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי