אריק סאבו סיכם לשנתיים נוספות בבית"ר ירושלים

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

על רקע המו"מ לרכישת כרטיסו וההתעניינות מצד קבוצות בליגת העל, הקשר הסלובקי יישאר במדים הצהובים-שחורים עם אופציה לעונה שלישית. אוחנה ודמאיו המריאו ליוון כדי לרכוש אותו סופית מפאוק סלוניקי

(גודל טקסט)

קשרה הסלובקי של בית"ר ירושלים, אריק סאבו, יישאר במדים הצהובים-שחורים גם בשנים הקרובות. על רקע המשא ומתן המתקדם לרכישת כרטיסו של סאבו מפאוק סלוניקי היוונית, סיכם הקשר לשנתיים נוספות בקבוצה מהבירה, עם עם אופציה לשנה שלישית.

לאחר שהיה מועמד לשחרור בחודשים הראשונים העונה, הפך סאבו לאחד השחקנים הטובים והמשמעותיים בקישור הירושלמי וכעת כאמור חוזהו יוארך וישודרג והוא ימשיך להיות אחד העוגנים של בית"ר בקישור, גם בעונות הקרובות.

בתוך כך, המריא הבוקר נציג הבעלים אלי אוחנה ליוון, בליווי משה דמאיו, ידידו האישי, שגם כיהן כמנכ"ל בית"ר בעונה שעברה בה הגיע סאבו לעיר הבירה, על מנת לסגור סופית את רכישתו של הסלובקי מפאוק היוונית, לה שייך כרטיסו. בבית"ר נעזרו בשירותיו של דמאיו במהלך המשא ומתן, גם בשל קשריו במועדון היווני והעסקה עשויה להיסגר סופית עוד השבוע.

כזכור בהסכם ההשאלה של סאבו, קיימת אופציה בלעדית לבית"ר לרכישת כרטיסו של השחקן, כאשר הסכום עומד על 250 אלף דולר, אותו הסכימו בבית"ר לשלם, אם כי במהלך המשא ומתן אותו ינהל אוחנה מול היוונים, יעשה נסיון להוריד במעט את הסכום.


סאבו. ימשיך בצהוב-שחור (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי