בהולנד מתעקשים: "כל הסיכויים שפרד רוטן יחזור לטוונטה"

פרד רוטן
פרד רוטן | לירון מולדובן

כתבים בכירים במדינה טוענים שאנשי המועדון ההולנדי שהו בחשאי בישראל בשבועות האחרונים והפעילו לחץ על מאמן מכבי חיפה לחזור לקבוצת נעוריו: "הוא יקבל החלטה בתוך שבוע-שבועיים"

(גודל טקסט)

למרות ההצהרות שיוצאות ממכבי חיפה לפיהן פרד רוטן יישאר גם בעונה הבאה, בהולנד ממשיכים לטעון כי המאמן עשוי לחזור לטוונטה בקיץ הקרוב.

בתוכנית הפופולרית "פוטבול אינסייד" בה משתתפים הכתבים הבכירים במדינה נטען הערב (שני) כי נציג הקבוצה ההולנדית דני סחייפרס הגיע בחשאי לישראל לפני שלושה שבועות בניסיון להפעיל לחץ על רוטן שיחזור לקבוצה באיזה תפקיד שיחפוץ, מנהל מקצועי או מאמן.

לטענת ההולנדים נציג נוסף של המועדון שהה בארץ גם לפני כשבוע והמשיך את המגעים עם מאמן הירוקים. "בתוך שבוע או שבועיים רוטן יחליט האם לחזור ולעשות סדר בטוונטה", נאמר בתוכנית. "כל הסיכויים שיגיע, עכשיו זאת ההחלטה שלו".

רוטן בן ה-55 העביר את כל שנותיו כשחקן פעיל בטוונטה (1979-1992) ומחובר מאוד למועדון. הוא גם אימן שם בשתי קדנציות שונות (1999-2001 ו-2006-2008) וגם העפיל עמה לשלב הבתים של ליגת האלופות וזכה בגביע ההולנדי (2000). הקבוצה ירדה העונה לליגה השנייה אחרי 34 שנים והיא מחפשת את איש המקצוע שיחזיר אותה חזרה למרכז הבמה.

פרד רוטן. בדרך חזרה להולנד (לירון מולדובן)
פרד רוטן. בדרך חזרה להולנד (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי