דראפיץ': ערן לוי ילד גדול, כשמצליחים בודקים אופציות

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה עקץ את הקפטן שלו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שני, 20:30, ספורט1): "כשאני עשיתי משא ומתן זה היה דיסקרטי". דודי תירם: "אנחנו ראויים להיות באירופה"

(גודל טקסט)

 מכבי נתניה ערכה הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב ביום שני מול מכבי תל אביב (20:30, ספורט1) בה נכחו המאמן סלובודן דראפיץ' והשחקן דודי תירם. כמובן שהנושא החם היה התבטאותו של ערן לוי כי לא בטוח שימשיך במועדון בעונה הבאה למרות שחתם על חוזה חדש בינואר האחרון: "ערן לוי ילד גדול ויודע מה הוא עושה, זה לא מעסיק אותי יותר מדי. יש לו חוזה לעונה הבאה בכל מקרה".

"אנחנו מטפלים רק בעניינים מקצועיים ולא מתייחסים למה שערן לוי אמר. הוא שיחק טוב מול בית"ר. גם כשלי היה משא ומתן אף אחד לא דיבר ועשינו את זה דיסקרטי ויפה", המשיך המאמן, "גם לניקו אולסק יש חוזה לעוד עונה, אבל בכדורגל כשאתה מצליח אתה בודק אופציות אחרות. זה לא מעסיק אותנו, הם צריכים להיות מקצועניים ולשחק כמו שצריך. את מה שקרה קראתי בעיתונים ופוסטים, כמאמנים לא הרגשנו את זה. כל אחד עושה את המשא ומתן שלו ושיהיה להם בהצלחה".

המעבר בין לקבל חמישייה ללנצח את בית"ר עם רביעייה: "אין לי מושג איך עשינו את זה. כל האסיפות נראו אותו דבר. כנראה הטקטיקה שלנו יותר התאימה למשחק מול בית"ר. החמישייה שקיבלנו מול באר שבע הייתה התרסקות למרות שהתכוננו טוב. פחדתי לקבל בראש גם מול בית"ר אבל הלך לנו כמו שצריך. הגולים באו בזמן, המחצית הראשונה הייתה פנטסטית. השנייה הייתה פחות טובה אבל עבד לנו ללכת קצת אחורה ולצאת למתפרצות".

ערן לוי. חושב על אופציות אחרות? (דני מרון)
ערן לוי. חושב על אופציות אחרות? (דני מרון)

על אולסק שלא שיחק אולי בגלל הוראה של הבעלים אייל סגל: "אל תכניסו את מכבי נתניה לסיפורים של הכדורגל הישראלי, אנחנו לא כמו קבוצות אחרות. אנחנו קבוצה הוגנת וטובה. המועדון הזה נמצא בתהליך של שנתיים מאז הפירוק. ניקו אולסק שיחק במשחקים הקודמים, היה מצוין כשפתח נגד באר שבע. אם הוא לא משחק זה רק בגלל סיבות מקצועיות. שוב, לניקו יש חוזה לעונה הבאה".

ההגעה לאירופה: הגענו לפלייאוף עליון במטרה לקחת כמה שיותר נקודות. מה שיפה בפלייאוף הזה זה שאף משחק לא דומה לאחר. אם אתה לא בא מוכן אתה יכול להפסיד. יש לנו עוד כמה ימים להתכונן למשחק מול מכבי ולנסו לנצח. אנחנו לא לחוצים על אירופה. אולי יותר חופש יותר יתאים לקבוצה שלי.

הבלם דודי תירם הוסיף: "במשך כל השנה אנחנו משחקים את אותו כדורגל. פתוח, שמח. לא סתם הרבה אנשים באים לראות את המשחקים שלנו. ספציפית נגד ב"ש קיבלנו חמישייה וזה אחת ל.. בדרך כלל יש לנו הצגות ואנשים מוחאים לנו כפיים. לא משנה לנו מה מדברים, חשוב לנו שהביטחון של כל אחד מאיתנו עלה. אנחנו רוצים להיות טובים בכל שבוע. אין ספק שאנחנו מאוד רוצים להתקדם ולהצליח ולהיות באירופה זה דבר שלא חשבנו בתחילת שנה. כרגע אנחנו חשובים שאנחנו יכולים וראויים להיות שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי