קלינגר: לא תזיק לסיוסטדט מכה בראש, הוא יהיה בסדר

רסמוס סיוסטדט הפועל חיפה באמבולנס
רסמוס סיוסטדט באמבולנס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה התבדח כשנשאל אם הקשר בספק לגמר הגביע: "שאלתי אותו איך קוראים לאשתו ולבנו והוא ענה לי. על דור מלול שמרתי לקראת בית"ר". אבוקסיס לא תירץ: "היינו שעות באוטובוס, אבל זו לא הסיבה להפסד"

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים, הפועל חיפה ניצחה 1:2 את בני יהודה משערים של גל אראל ועדן בן בסט, פנדל מאוחר של רועי גורדנה לא הספיק לאורחים, שבה כמובן למסלול הניצחונות אחרי חמישה משחקים בפלייאוף העליון ולפחות זמנית היא שוב במקום השלישי, שתי נקודות מעל מכבי תל אביב שתשחק ביום שני מול מכבי נתניה (20:30 בספורטHD1).

ניר קלינגר אמר על החזרה למקום השלישי ולקראת גמר הגביע: "עבדנו קשה השבוע. כולם באים לאימונים, שולחים הודעות, העיר בשיגעון לקראת גמר הגביע ואנחנו מנסים לנתק מכך את השחקנים. זה לא פשוט כי זה יהיה יום חג, רגע היסטורי להפועל חיפה שהגיע בעבודה קשה מאוד. נתקלנו ביריבה שבאה לצופף ולסגור טקטית למרות שלא נראה לי שהם יכולים לעלות מהמקום השישי.

"היה קשה מאוד לפצח את זה, אבל עשינו התאמות שעבדו בחצי השני והבקענו בעיקר מכניסות לעומק", המשיך המאמן, "אמרתי לשחקנים בחצי שבלי כניסות מקו שני אי אפשר להבקיע וגל עשה את זה בצורה מושלמת. בדקות הסיום נתנו להם פנדל במתנה, זו אשמתנו וסתם נכנסנו ללחץ. אני גאה בשחקנים".


גל אראל וחבריו חוגגים (מאור אלקסלסי)


פציעותיהם של רסמוס סיוסטדט ודור מלול:
"אנחנו יכולים לתכנן, אבל הקדוש ברוך הוא צוחק. הכל לטובה. אני לא יודע לומר מה הנזק של רסמוס. שאלתי אותו מה שמותיהם של אשתו ובנו והוא ענה לי על הכל. הוא קצת סחרחר וזה לא יזיק לו, זה יסדר לו את הראש. אני מאמין שהוא יהיה בסדר. לגבי מלול, שמרתי עליו כי הוא לא נפצע אלא סבל מעומס. זה לא היה דבר שרציתי לעשות, אבל לא הייתה לי ברירה. אם הוא היה נשאר על המגרש הוא לא היה משחק בגמר".


סיוסטדט. אמור להיות בסדר לגמר הגביע (מאור אלקסלסי)

המשחק, כידוע, החל באיחור של 20 דקות לאחר שהאוטובוס של בני יהודה נתקע בפקקי ענק בעקבות הג'ירו דה איטליה שהתנהל במקביל מחיפה ועד תל אביב, אבל המאמן המנוצח יוסי אבוקסיס בחר שלא לתרץ כלל: "פתחנו טוב, היו לנו חלקים טובים במשחק, אבל בחצי השני נרגענו. שני השערים מטעויות קשות שלנו בהגנה, במשחק ההגנה, וחבל מאוד כי גם מאור קנדיל בשמאל וגם יונתן כהן בדקה ה-90 החמיצו מצבים טובים משל הפועל חיפה. זה מסמל את התקופה האחרונה שלנו. מצד שני ראיתי גם דברים טובים, לא ויתרנו גם ב-2:0. אני מאוכזב מההפסד, אבל היה לנו משחק בסדר, משחק בינוני למעט ניצול המצבים".

האיחור למשחק בעקבות הפקקים שיצר הג'ירו דה איטליה: "זה דווקא לא השפיע עלינו, להיפך. פתחנו טוב יותר את המחצית הראשונה, אז לא צריך להיתפס לזה. אולי נאמץ את זה ובמקום להגיע שעתיים לפני משחק נגיע חצי שעה. היינו הרבה שעות באוטובוס, אבל זה לא תירוץ. רצינו לחזור עם נקודות, אבל צריך לכבוש שערים בשביל זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי