אכזבה בעכו: "רייכרט חיסל לנו את המשחק"

בן רייכרט
בן רייכרט | עדי אבישי

זעם בקרב אנשי עכו לשחקן הרכש המשמעותי שהגיע בינואר. טוויזר רוצה להמשיך לאמן את הקבוצה. בעירייה לא מתכוונים להעביר סכומים עד לביטול סופי של ההסכם עם סטנצ'יו. צפו בתקציר

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל עכו כלפי הקשר בן רייכרט, שהורחק במשחק החוץ מול הפועל קריית שמונה ולמעשה היה זה שגרם לקבוצתו של חיים סילבס לשלוט במשחק ואף להביס את הקבוצה. "רייכרט חיסל לנו את המשחק. דווקא משחקן ברמה הזאת אתה מצפה ליותר, הוא לא הוסיף כלום העונה", אמר גורם בעכו שהוסיף: "גם בלעדיו היינו מגיעים לאן שצריך".

למרות ההפסד המאמן איציק טוויזר בחר לחשוב כבר על העונה הבאה והבהיר כי ברצונו להמשיך בעונה הבאה במידה שראשי המועדון יתנו לו את המנדט לכך. הבעיה של טוויזר היא שאף אחד בעכו לא יודע מה יהיה בגורלה של הקבוצה בעונה הבאה ואיך תיראה הנהלת הקבוצה. כפי שפרסמנו בשבועות האחרונים, בעיריית עכו הודיעו כבר בשבוע שעבר כי דניאל סטנצ'יו לא העביר בזמן את התשלומים על פי ההסכם, ולכן בעירייה לא מתכוונים להעביר לקבוצה את התשלומים שהיו אמורים להוות חלק מהמשכורות עד לסיום העונה.

הרומני מצידו, מתכוון לתבוע את העירייה על הפרת חוזה מאחר שלטענתו הוא העביר את הסכומים כפי שנדרש בהסכם. בעירייה אמרו בנושא: "ראש העיר אינו רוצה בהסכם ורוצה לעשות בדק בית מבחינה ניהולית ולבנות הכול מחדש". בכל מקרה, שחקנים רבים יעזבו את הקבוצה, גם כאלה שמחזיקים בחוזה, כמו הקשר סיראז' נאסר והשוער רם שטראוס.

טוויזר. רוצה להמשיך (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי