נמני האריך חוזה, מו"מ עם קייס גאנם, יואב תומר ייבחן בגראסהופרס

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

המגן ממשיך עונה נוספת ברעננה, קורצקי אישר אחרי ה-0:4 על אשקלון: "שווה להילחם עליהם, מתנהלות שיחות". החלוץ מרמת השרון על הכוונת, חלוץ קבוצת הנוער ינסה להרשים בשווייץ

(גודל טקסט)

150 צופים בלבד הגיעו אתמול (ראשון) כדי להיפרד משחקני הפועל רעננה באצטדיון בנתניה בניצחון הקליל על הפועל אשקלון 0:4. במחזור הבא והאחרון יוצאת רעננה לאצטדיון "סמי עופר" נגד מכבי חיפה, כשאם רעננה תנצח את מכבי חיפה ומכבי פ"ת וקריית שמונה ימעדו באשדוד ואשקלון, הפועל רעננה תסיים במקום השביעי, מהלך שקשה להאמין שיקרה או שישפיע על ההכנות לעונה הבאה הנמצאות בעיצומן.

אל מיקו ממן מקטמון ירושלים ואבי מלכה מהפועל אשקלון נוסף אתמול שם נוסף ע"י מנחם קורצקי לרשימת המועמדים, חלוץ עירוני רמת השרון קייס גאנם אחריו עוקב קורצקי ומתנהל מו"מ להחתמתו.

אתמול פתח בהרכב של רעננה חלוץ קבוצת הנוער ומלך השערים יואב תומר שזכה לשבחים ממנחם קורצקי: "יואב תומר הולך להתפתח לאחד החלוצים הגדולים של הכדורגל הישראלי ויהיו בסגל עוד שחקנים מקבוצת הנוער לשם התפתחות והמשכיות". אלא שייתכן שהשחקן כלל לא ימשיך בקבוצה. תומר בן ה-20 יצא באישור המועדון למבחנים בגראסהופרס, שם יתאמן עם הקבוצה עד גיל 21. החלוץ, שלמעשה ערך אמש בכורה בהרכב בליגת העל, כבש העונה 21 שערים בקבוצת הנוער בכל המסגרות. 

המגן עדי נמני האריך את חוזהו בעונה נוספת וימשיך במדים האדומים שנה שמינית. "אני שמח להמשיך בבית שלי, הפועל רעננה, מקווה להגשים בעונה הבאה את המטרות הקבוצתיות והאישיות ולעשות עונה טובה יותר מהקודמת", אמר המגן לאחר החתימה על הארכת החוזה.

עדי נמני (עדי אבישי)
עדי נמני (עדי אבישי)

על המאמצים להשאיר שחקנים שמעון אבוחצירה, עידו לוי, שניר שוקר ואחרים אשר מסיימים חוזה אמר המאמן: "מתנהלות שיחות עם שחקנים אשר מסיימים חוזה, שווה להילחם על הסגל הנוכחי ואני מקווה שכמה שיותר שחקנים יישארו. נביא מחליפים ראויים ונשדרג את הסגל הקיים. קייס גאנם מועמד להגיע".

קורצקי לא שכח את ההדחה בחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה: "רק עכשיו אנחנו מעכלים את מה שעשינו בגביע המדינה וזה קצת כואב. אם היינו מגיעים במצב הזה לגמר הגביע היה לנו סיכוי גבוה גם לזכות בו". את הקבוצה יעזבו רועי זיקרי החתום בהפועל תל אביב ואור דסה החוזר למכבי תל אביב. לשבחים מקצועיים זכו שניר שוקר וכארם ארשיד ששב משנת השאלה בהפועל עפולה והפך לאחד השחקנים המשמעותיים במבצע ההישארות בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי