"הפרסומים על ולדימיר איביץ' הם הקרובים ביותר למציאות"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | Gettyimages

גורם במכבי ת"א אישר שבמועדון מעוניינים בסרבי, אך סייג: "במתחם בקריית שלום עוד לא היה אף מאמן שהגיע להתרשם". קרויף אחרי ה-0:2 על מכבי נתניה: "מכבי צריכה לשמוח שיש לה שחקן כמו אצילי בסגל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב השתחרר אתמול לחץ אדיר לאחר הניצחון על מכבי נתניה 0:2. ההכנות לקראת המשחק בשבת באצטדיון "טוטו טרנר" נגד הפועל באר שבע יהיו רגועות, כשגם הכרטיס לאירופה נראה מונח בכיס בעקבות פער בן 8 נקודות ממכבי נתניה כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

בקרב השחקנים נושא השיחה המרכזי עוסק בזהות המאמן שיחליף את ג'ורדי קרויף. במכבי תל אביב יש גורמים הטוענים כי ולדימיר איביץ' הוא האיש שמיץ' גולדהאר יכריז עליו בקרוב. ככול שידוע היו ברשימת המועמדים שישה מאמנים, שחלקם קיימו פגישות מקדימות עם המנכ"ל בן מנספורד וג'ק אנגלידיס ונפגשו בסוף השבוע שעבר בתל אביב עם הבעלים מיץ' גולדהאר. השם החם והיחיד המוזכר בחו"ל הוא הסרבי. "איביץ' או כל מאמן זר אחר המוזכר כמועמד לא הגיע לסיור בקריית שלום או פגש את אנשי המועדון", אמר גורם במועדון. "יכול להיות שמלבד איביץ' היו כאן עוד מועמדים לכאורה, אבל בטוח שאם הם שהו כאן 24 שעות לפחות, איש לא פגש בהם מלבד גולדהאר, אנגלידיס ומנספורד. הפרסומים האחרונים על ולדימיר איביץ' הם הקרובים ביותר למציאות".

האיש שזכה אתמול להיות במרכז הזרקורים היה עומר אצילי עליו בוצע הפנדל וגילה חברות כשאפשר לוידאר קיארטנסון לבעוט מהנקודה הלבנה, כשבנוסף כבש שער מרהיב ביופיו. מתברר שבני משפחתו של האיסלנדי שוהים בישראל והמהלך של עומר היה ממש חברי ואצילי. "לאצילי יש סטטיסטיקה טובה. הוא שיחק הפעם בתפקיד אחר והיה טוב", אמר ג'ורדי קרויף על השחקן. "שמחתי לראות שנתן לחבר לקבוצה לבעוט את הפנדל, יש בזה רוח קבוצתית והוא גם הבקיע שער יפה מאוד. מכבי תל אביב לא צריכה להישען על שחקן אחד. היא צריכה כמה שחקנים טובים עם אופי.

"מכבי צריכה להיות שמחה שיש לה שחקן כמו עומר אצילי בסגל. לא קבענו מראש מי יבעט פנדל נגד נתניה. אצילי בעט לאחרונה פנדלים טובים וההיגיון אומר שהוא יבעט, אבל הוא עשה מעשה חברי ונתן לקיארטנסון לבעוט. אם יש ויכוח בין שני שחקנים, הם באים אליי ואני מחליט. זה לא היה המקרה הפעם ואני חושב שהם תיאמו ביניהם עוד לפני שזה מה שיקרה".


אצילי. "הגישה שלו תמיד חיובית" (אריאל שלום)

השיחה על הספסל עם אלירן עטר, שלא מרבה לפתוח בהרכב: "לא עניינו של אף אחד על מה דיברתי עם עטר. מבחינתי, כשהייתי צריך אותו , הוא היה שם. הוא סבל העונה וזה טבעי שהוא מאוכזב שהוא לא משחק. אבל כלפיי הגישה שלו תמיד הייתה חיובית".

על הכללתו של יובל שפונגין בהרכב הפותח: "יובל שפונגין לא שיחק כמגן שמאלי. שיחקנו עם שלושה בלמים. למה לא דוידזאדה? כי הוא מגן שמאלי ולא שיחקנו עם מגן שמאלי".

פרשת איתן טיבי, שלא היה אתמול בסגל: "עניין איתן טיבי מאחוריי. במשך שש שנים הוא היה חייל מאוד נאמן. כולם עושים טעויות ואני מכבד את איתן. הסיפור נגמר ולא צריך לערבב שוב".


ריקן: "הסברנו לאצילי שלא עושים את זה לבד" (אריאל שלום)

על דן גלזר, שמושאל למכבי נתניה: "גלזר עשה התקדמות. הוא היום שחקן בוגר. יש לו אופי ואומץ. הרבה שחקנים של מכבי שיצאו בהשאלה התקדמו ואני חושב שעשינו החלטה טובה לתת לצעירים ללכת לקבוצות אחרות ולקבל שם דקות שלא היו יכולים לקבל אצלנו".

הקשר אבי ריקן הוסיף: "עומר אצילי הגיע למכבי תל אביב עם הרבה ציפיות לקחת על עצמו מועדון גדול. הסברנו לו שלא עושים זאת לבד והוא צריך להיות חלק מהקבוצה ואנחנו בטוחים שעומר למד ויעזור למכבי תל אביב בעונה הבאה".

על המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע: "אנחנו רוצים לנצח את הפועל באר שבע בשבת והמטרות של קבוצות אחרות זה פחות מעניין אותנו כי ניצחן יוסיף קצת אוויר ויהיה אפשר לחייך כי הדברים כבר הוכרעו לפני המשחק שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי