מכבי חיפה אישרה לרוטן להחזיק בתפקיד ניהולי בטוונטה

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

כפי שפורסם בהולנד, המאמן יחזיק בתפקיד כפול. אלאך יודיע לאחר המשחק האחרון למספר שחקנים שהם לא בתכניות. בנוסף, יערוך שיחות עם הצוות המקצועי כדי לקדם את נושא הרכש. וגם: בוזגלו אירח את שחקני הקבוצה בביתו

(גודל טקסט)
מכבי חיפה אישרה לפרד רוטן להחזיק בתפקיד בוועד המפקח של טוונטה במקביל לעבודתו כמאמן הקבוצה, כך על פי פרסומים בהולנד שאושרו על ידי הירוקים. רוטן סירב להגיע לטוונטה כמנהל טכני בשל התחייבותו להמשיך לאמן את מכבי חיפה. לפיכך, כפי שדווח כבר אתמול, לחצו עליו אנשי המועדון לקבל תפקיד של מעין יועץ שחבר בהנהלת המועדון.


על פי פרסומים, רוטן יפקח ממרחק על מדיניות המועדון וסמכויותיו של המנהל הטכני. בהולנד לא שוללים את האפשרות שרוטן יגיע לטוונטה בקיץ 2019 אחרי סיום חוזהו בחיפה. כאמור, יעקב שחר והנהלת מכבי חיפה אישרו את המהלך אחרי שביררו את מהות התפקיד. "מדובר בתפקיד שלא יפריע בשום דבר לתפקידו אצלנו ואין לנו שום בעיה עם זה. מה הוא יעשה בזמן הפרטי שלו זה עניינו", אמרו בחיפה.


מכבי חיפה תשחק בראשון הקרוב את משחק הליגה האחרון כאשר תארח את הפועל רעננה ובמועדון הירוק מקווים לסיים את העונה עם ניצחון. בכל מקרה, ההכנות לעונה הבאה בעיצומן כאשר במוקד שחרור שחקנים שאינם בתכניות וניסיון להחתים מספר שחקני חיזוק. כפי שפרסמנו בעבר, המנהל הטכני מו אלאך העמיד שני תאריכים לניסיון לרכוש שחקנים – הראשון בסיום העונה והתאריך השני לאחר המונדיאל ברוסיה.


בין השאר מכבי חיפה צפויה להודיע כבר בשבוע הבא לחלק מהשחקנים שהם לא בתכניות לעונה הבאה. אלאך צפוי לנהל סבב שיחות עם הצוות המקצועי בכדי להתקדם בנושא שחקני הרכש ובעיקר לקבל החלטות סופיות בקשר לשחקנים הזרים לקראת העונה הבאה.


פרד רוטן. יעבוד בשני תפקידים במקביל (ערן לוף)
פרד רוטן. יעבוד בשני תפקידים במקביל (ערן לוף) 


בתוך כך, הקבוצה תערוך טקס הצדעה למנויים הוותיקים במהלך המשחק האחרון של העונה מול הפועל רעננה ביום ראשון (20:00). כאות הוקרה יעלו השחקנים אל כר הדשא כשהם לובשים חולצה מיוחדת עליה הודפסו שמותיהם של האוהדים שמנויים עשר שנים ומעלה".



שמחתי לארח את שחקני הקבוצה #food#fun ‍♂️ #sun ☀️ pic.twitter.com/BShJ15XCIx

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) 9 במאי 2018

משתפרים .. #TrainingCamppic.twitter.com/nugVHjQIbz

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) May 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי