קרויף: לא חושבים על החגיגות של הפועל ב"ש, נבוא לנצח

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי ת"א לקראת המפגש מול הקבוצה של בכר (שבת, 21:00): "היתרון הגדול שלהם היה במגרש הביתי. יש לנו עוד מטרה וזה הכרטיס לאירופה. לא רוצים לדבר על החומרים האסורים". דור פרץ: "יש לנו מוטיבציה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (שבת, 21:00) במסגרת המחזור ה-34 בליגת העל. הצהובים מגיעים לאחר הניצחון החשוב על מכבי נתניה (0:2) ויודעים שניצחון יבטיח להם באופן סופי את המקום במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, אבל בעיקר הם לא רוצים לראות את היריבה הגדולה חוגגת אליפות על חשבונם.

המאמן ג'ורדי קרויף אמר: "אנחנו מתכננים לבוא לנצח את המשחק. אנחנו חושבים רק על עצמנו ולא על החגיגות שלהם. ננסה להשיג את הנקודות, יש לנו עוד מטרה לזכות בכרטיס לאירופה".

האיכות של היריבה: "הפועל באר שבע זכו באליפות כי גם במשחקים הפחות הטובים שלהם הם ידעו לקחת את הנקודות ואנחנו לא הצלחנו לעשות את זה. אני לא מתכוון לדבר על החומרים האסורים בהפועל באר שבע".


סיכום העונה
: "חלק מהמטרות שהצבנו לעצמנו הצלחנו לקחת. זכינו בגביע הטוטו ואנחנו עדיין במירוץ לכרטיס לאירופה. היתרון הגדול של באר שבע היה במגרש הביתי שלהם. מבחינה סטטיסטית אפשר לראות את זה. לנו לא היה מגרש ביתי וזה היה חיסרון".

פרץ וקרויף (מכבי ת
פרץ וקרויף (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

דור פרץ הוסיף: "שחקני כדורגל ברמה שלנו שמייצגים מועדון כמו מכבי תל אביב באים וחושבים בכל משחק רק על ניצחון. הם יכולים לחגוג אליפות והם לא נוצחו עוד בטרנר, אז כן יש לנו מוטיבציה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי