שיר צדק לא יגיע למשחק ההכתרה של הפועל באר שבע

שיר צדק
שיר צדק | דני מרון

אופ"א דחתה את פניית המועדון ואסרה על השתתפות בטקס של הבלם, שהגיב בפוסט בפייסבוק: "כעס, עצבים, פסימיות. רוצה לחזור לבסיס ולא יכול". טרנר יהיה מלא נגד מכבי תל אביב, ברדה שוקל לשחק במחזור הסיום

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע נמצאת במרחק נגיעה מצלחת אליפות שלישית ברציפות, ואלפי אוהדיה מתמרקים לקראת הרגע הגדול. אם לא יהיו הפתעות מרעישות שיגרמו לדחיית האליפות, כמו ניצחון של בית"ר והפסד של ב"ש, יוזמן הקפטן האדום מאור מליקסון לבמת השמחה שתוצב בטרנר כדי להניף את הצלחת. ייתכן שאליניב ברדה, הקפטן המיתולוגי ועוזר המאמן, יצטרף לחברו בשלב ההנפה. הנושא ייחתך סופית סמוך לשעת השין.


לספורט1 נודע כי על רקע לחץ המופעל עליו מצד אוהדי הקבוצה, בוחן ברדה את האפשרות לעלות לכר הדשא בדקות הסיום של מחזור הנעילה, בעוד כעשרה ימים מול מכבי נתניה, לגעת בפעם האחרונה בכדור כשחקן פעיל ואז לפרוש. מימוש הרעיון כפוף לאישור הרופאים שטיפלו בקשר בעקבות האירוע הקרדיולוגי שפקד אותו בחודש נובמבר האחרון.


בתוך כך, הבלם שיר צדק שרק לאחרונה הורשה לחזור לאימונים, הודיע הבוקר כי לא יגיע מחר למשחק ההכתרה. בהתבטאות ראשונה מאז התפוצצות פרשת השימוש בחומר האסור, נימק צדק את עמדתו. בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו כתב השחקן:





עוד לפני פרסום הפוסט דחתה אופ"א את פנייתה של באר שבע לאפשר לצדק להשתתף בטקס, כך שהמגבלה החוקית כפתה עליו את התרחקותו ממוקדי השמחה מחר.


בחזרה למופע המרכזי: טרנר יהיה מלא מחר ואוהד מקומי שאין לו מנוי יוכל להשיג כרטיס בתנאי שאוהדי מכבי תל אביב לא ינצלו את המכסה המגיעה להם – 1600 כרטיסים, וגם אז הדבר תלוי ב"תוכנית החלוקה" של המועדון הבאר שבעי.


ברנדה אינספוואה, אלמנתו של צ'סוואה, חלוץ הקבוצה שנפטר לפני כמעט 11 שנים מדום לב במהלך משחק אימון, נחתה אתמול בישראל יחד עם בנם רונלד. שניהם סיירו בטרנר ונפגשו עם שחקן העבר, סתיו אלימלך, ששימש כעוזר מאמן בימיו האחרונים של אינספוואה. מחר הם יהיו אורחי הכבוד של המועדון. הגעתם ארצה נעשתה ביוזמת ארגון האוהדים וסרמיליה.


אלמנתו ובנו של צ'סאווה אינסופיה בישראל (מאיר אבן חיים)
אלמנתו ובנו של צ'סאווה אינסופיה בישראל (מאיר אבן חיים)



ויש גם משחק שצריך לעבור, מול יריבה שממש לא מתכוונת להיות שטיח. השוער גיא חיימוב (פגיעה בכתף) והבלם חתאם אל חמיד (רגישות בשרירי הבטן) נחושים שלא להחמיץ את האירוע, אפילו במחיר של קבלת זריקות לשיכוך כאבים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי