החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר נחת להתרשמות במכבי חיפה

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | Gettyimages

אקס פיינורד וספרטה (29, 1.96 מטרים) ישהה בישראל בימים הקרובים ועשוי להצטרף לירוקים, הגיע באמצעות סוכן שמכיר היטב את אלאך. קאיו יפתח במשחק האחרון מול רעננה, גם לויטה ואלברמן (ראשון, 20:00 בספורטHD4)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה את הכנותיה למשחק האחרון שלה לעונה בבית מול הפועל רעננה (20:00, ישיר בספורטHD4), ולאחר האימון פרסם המאמן פרד רוטן את ההרכב למשחק סיום העונה ובו נכלל קאיו הברזילאי לצד אופיר מזרחי וניקיטה רוקביציה שישחק במונדיאל הקרוב וכן שלושת המאחרים (מתוך חמישה) מהמשחק מול סכנין בשבוע שעבר, גל אלברמן, אוהד לויטה ורז מאיר. 

הפתעה נוספת בהרכב של המאמן ההולנדי היא שילובו של הקשר הברזילאי קאיו שלמעשה יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו לקראת ההכרעה של ראשי חיפה בקשר לעתידו בעונה הבאה. "קאיו לא הוכיח את עצמו העונה, אבל מצד שני מחזיק בחוזה גבוה ובצוות המקצועי עוד חושבים כי יוכלו להוציא חלק מהכישרון שלו", אמרו בחיפה. בקבוצה כמובן עסקו רבות בכתב האישום שהוגש נגד החלוץ סטפנוס אנתסיאדיס, שגם כך אינו נמצא בתוכניות המקצועיות מזה תקופה, לאחר שהאחרון נעצר השבוע עם אחוזי אלכוהול בגופו מעל המותר על פי החוק. לא מן הנמנע שבקבוצה יוכלו באמצעות אותה עבירת משמעת גם להשתחרר מחוזהו היקר לעונה הבאה.

מי שעשוי להחליף את קלאוס במועדון בשנה הבאה הוא מיכיל קראמר, חלוץ הולנדי בן 29 שמכבי חיפה אישרה כי נחת בישראל וישהה כאן בימים הקרובים לצורך התרשמות. קראמר הגיע באמצעות סוכן הולנדי שאותו מכיר היטב המנהל המקצועי מוחמד אלאך. קראמר, שגובהו 1.96 מטרים, יכול לשחק גם כקשר מאחורי חלוץ ובכנף ימין, אך ייעודו המרכזי בשפיץ ובעמדה זו שיחק בשנים האחרונות. יש לציין שקראמר הוזכר כמועמד למכבי חיפה זמן קצר לאחר הגעתו של אלאך לישראל.


קראמר. יתרשם מישראל בימים הקרובים (Gettyimages)

באפריל האחרון הוא שוחרר מספרטה רוטרדם ומאז הוא שחקן חופשי. בליגה ההולנדית יש לו בסך הכל 131 הופעות ובהן כבש 44 פעמים והוסיף 15 בישולים, מספרים דומים רשם בליגה השנייה בהולנד, אז הבקיע 39 שערים ב-104 משחקים. הוא שיחק בין השאר בנאק ברדה, דן האג, עד תחילת העונה שעברה היה שלוש שנים בפיינורד וכאמור בחצי השנה האחרונה חצה את הכביש ושיחק בספרטה רוטרדם, בשורותיה כבש פעמיים ב-16 הופעות.

הרכב מכבי חיפה: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטטוס, רז מאיר, גל אלברמן, נטע לביא, קאיו אלבס, סינטיהו סלליך, אופיר מזרחי, ניקיטה רוקביצה.

הפועל רעננה מקווה להשאיר את אור דסה גם בעונה הבאה
הפועל רעננה תסיים מחר את העונה במשחק חוץ באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה. המקום התשיעי בטבלה מובטח ורק ניצחון על מכבי חיפה ואיבוד נקודות מלא של עירוני קריית שמונה ומכבי פ"ת יוביל למקום השביעי.

המאמן מנחם קורצקי יאפשר למספר שחקנים שלא זכו לאורך העונה לדקות משחק להיות שותפים במשחק מחר. אלי בבייב השוהה בהתרשמות בקבוצת פ.ק. סמקייט באזרביג'אן לא שב עדיין ארצה. מי ששב מהתרשמות בקבוצת גראסהופרס עד גיל 21 הוא חלוץ קבוצת הנוער, יואב תומר שאמור לשחק מחר.

בהפועל רעננה פועלים להשאיר בעונה הבאה בקבוצה את אור דסה ממכבי תל אביב, שהיה מושאל בחצי השנה האחרונה והשתלב מצוין. גורם במועדון סיפר: "דסה חוזר למכבי תל אביב, אבל מסתמן שיהיה לו קשה להשתלב שם בקו הקישור וההתקפה בסגל הרחב בקריית שלום ואפשר שהוא יגיע לעוד שנת חישול וניסיון".


אור דסה. במכבי תל אביב יהיה לו קשה להשתלב, יישאר ברעננה? (אודי ציטיאט)

לקראת המשחק אמר מנחם קורצקי: "ננסה לסיים את העונה בטעם טוב ולהמשיך את ההצלחות של התקופה האחרונה להתקדם במעלה הטבלה ולהתחיל את ההכנות לעונה הבאה". שניר שוקר הוסיף: "מרגישים כבר את סוף העונה ויש יותר כייף באימונים. נגיע למשחק מוכנים ונרצה לנצח כמו בכול משחקי הפליאוף התחתון. תמיד כייף לסיים עונה בטעם טוב ולכן נגיע לאצטדיון סמי עופר כדי לנצח".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, בן והבה (עידו לוי), ירדן כהן, רועי שוקרני (בן בנימין), נמניה ניקוליץ', שניר שוקר, תומר סוויסה (אור דסה), יואב תומר, כארם ארשיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי