מכבי ת"א, היום שאחרי: שמו של הרוש עלה, מחכים לשכטר

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

הצהובים כבר מתכננים את העונה הבאה: איביץ' יחתום בקרוב, השוער צריך להחזיר תשובה לאנורתוזיס, חלוץ בית"ר יחליט בין ב"ש למכבי ת"א. קרויף מתרץ: "לב"ש יש כסף, אצטדיון והיא לא מכרה את השחקנים המובילים"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב נותרו מאופקים אחרי הפסד הליגה הראשון שהנחילו להפועל באר שבע בטרנר (0:1). החבורה בצהוב התחמקה בשקט מהחוגגים בבירת הנגב ומיהרה לשוב לקריית שלום ומשם התפזרו השחקנים לבתיהם.

"הניצחון הזה מראה עד כמה מאכזבת העונה הזו", אמר אחד השחקנים. "החמצנו הזדמנות יקרה לזכות באליפות". ולדימיר איביץ' שאמור להיות המאמן החדש, צפה במשחק מביתו ביוון ובמועדון כבר מצפים להודעה הרשמית כדי להתחיל באופן רשמי בבניית הסגל לעונה הבאה.

בימים האחרונים עלה שמו של שוער אנורתוזיס פמגוסטה, אריאל הרוש, שעדיין לא החזיר תשובה לקבוצתו הקפריסאית בנוגע לעונה הבאה. האפשרות שמאמנו רוני לוי יעזוב לטובת הנבחרת, תהיה שיקול משמעותי בהחלטתו האם להישאר במדינה השכנה. מכבי ת"א מתכוונת למכור או להשאיל את פרדראג ראיקוביץ', אך הם כבר מבינים שכיוון שלא יהיה השוער הראשון של נבחרת סרביה במונדיאל לא יוכלו לקבל עבורו את חמשת מיליון היורו המצופים.

גם חלוץ בית"ר ירושלים איתי שכטר מועמד וצפוי להחליט בקרוב בין הפועל ב"ש למכבי ת"א. וידאר קיארטנסון קיבל באכזבה גדולה את אי זימונו לסגל נבחרת איסלנד למונדיאל, וגם במקרה שלו הצהובים שוברים את הראש כיצד להחזיר את סכום הרכישה של 3.4 מיליון יורו. קיימת אפשרות שיושאל לקבוצה באנגליה כדי לחסוך את שכרו הגבוה (כמיליון יורו).

אריאל הרוש. שמו עלה (טוויטר)
אריאל הרוש. שמו עלה (טוויטר)

המאמן ג'ורדי קרויף, שיעזוב בקרוב את ישראל, אחרי שש שנים, סיכם את העונה: "שיחקנו חמש פעמים נגד הפועל באר שבע וניצחנו בשלושה. מהדבר בעיקרי – המאבק על תואר האליפות – ירדנו לפני 6-7 משחקים וזה כואב. היסטוריה זה לזכות באליפות ולא לנצח באצטדיון טרנר. זה נחמד, וטוב ששימחנו את האוהדים, אבל עוד שבוע ישכחו מזה. היינו צריכים להבקיע עוד שערים, אבל לא ידענו להרוג את המשחק. זה עלה לנו השנה באיבוד של הרבה נקודות".

על העונה הבאה והרצון להחזיר את האליפות לקריית שלום אמר ההולנדי: "מכבי ת"א צריכה מגרש ביתי משלה. ראינו עד כמה האוהדים דוחפים את הקבוצה. בעבר זה היה באצטדיון בלומפילד וכשיהיה למכבי בית אמיתי זו תהיה נקודת המפנה. להפועל ב"ש יש את הכסף, האצטדיון הביתי והם גם לא מכרו את השחקנים המובילים שלהם. בעתיד גם הפועל ת"א ומכבי חיפה יתחרו בצמרת. באר שבע עשתה את הדברים נכון, הם לקחו נקודות כשהיה צריך. זו אלופה מכובדת".

איתי שכטר. יחליט בקרוב (דני מרון)
איתי שכטר. יחליט בקרוב (דני מרון)

על מהראן ראדי: "אני אוהב את מהראן. הייתה לי מערכת יחסים טובה אתו. הוא לוחם ומבקיע הרבה שערים. בשש השנים האחרונות הוא השחקן המצליח בישראל ואני שמח עבורו".

דור פרץ שהרעיד את החיבורים של חיימוב וכבש את שערו הראשון העונה, אמר: "המקום בטבלה הוא לא המקום שרצינו להיות בסוף העונה. באנו לטרנר ועשינו את העבודה, אני לא רוצה לחשוב יותר מדי כי במאני טיים קצת מעדנו. כבשתי שער ראשון העונה בליגה וגם אני הייתי מופתע מהגול שכבשתי כי זה סוף סוף שער ראשון. אני לא יודע אם הניצחון הוא משנה מומנטום. הוא יותר מסר להפועל ב"ש ולקבוצות אחרות שאפשר לנצח אותה גם בטרנר".

ג'ורדי קרויף. שלב התירוצים (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. שלב התירוצים (דני מרון)

מלבד דור מיכה שזכה לשבחים על משחקו בקבוצה ציינו את הקפטן שרן ייני שהיה המצטיין במגרש. גורם בקבוצה אמר: "ייני נעדר מספר חודשים וחזר בגדול. נוכחותו הורגשה במרכז המגרש שם נעצרה ונבלמה הפועל ב"ש". גם גקרויף זכה לשבחים על ניהול המשחק והשינויים שביצע בשיטה ובמערך על המגרש שהביאו לשליטה לכל אורך המשחק.

כעת הפנים למשחק ביום שלישי בו תארח מכבי ת"א את בית"ר ירושלים. במועדון רוצים להשיג ניצחון מול הקבוצה המבולגנת מהבירה כדי לעלות למקום השני בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי