סקאוט הולנדי יצפה בקפילוטו, ברדה ישותף במחזור הסיום?

אליניב ברדה
אליניב ברדה | עדי אבישי

מחזיקת הגביע הפועל חיפה והאלופה ייפגשו (שלישי, 20:15 בספורט4), הבלם יזכה למעקב והמאמנים יערכו רוטציות. בהפועל ב"ש מקווים שהחלוץ, עוזר המאמן כיום, יזכה לאישור ליטול חלק במשחק מול נתניה שבסיומו יפרוש

(גודל טקסט)

לאחר מנוחה בת שלושה ימים בהם חגגה רשמית את הזכייה בגביע המדינה, תתייצב מחר הפועל חיפה למשחק ליגה נוסף מול האלופה הפועל באר שבע (החל מ-20:10 בספורטHD4). זה יהיה משחק הבית האחרון של הקבוצה לעונה ובחיפה ירצו לסיים עם ניצחון יוקרתי.

הערב נודע כי סקאוט של הקבוצה ההולנדית ונלו נחת בישראל ויגיע מחר למשחק בין הפועל חיפה לבין הפועל באר שבע. הנציג ההולנדי יצפה במספר שחקנים בשתי הקבוצות, ביניהם הבלם ניסו קפילוטו שאינו מחזיק בחוזה בחיפה לעונה הבאה ואינו פוסל אופציה לעזוב לאירופה. כפי שפרסמנו בעבר קיבל הבלם הצעה להצטרף לליגה האזרית, אך זה לא יצא לפועל וכעת קפילוטו מבוקש גם בהולנד.

במהלך אימון הערב לא תרגל המאמן ניר קלינגר את ההרכב שיפתח מחר, אלא בחר לערוך משחקון פנימי. בין השאר המאמן יקבל החלטה סמוך למשחק מי מהשחקנים יישאר מחוץ לסגל ויזכה למנוחה – כפי שעשה במשחק ההפסד בשבת מול נתניה.


קפילוטו. מבוקש בהולנד, אבל לא רק (ערן לוף)

השוער הליטאי ארנסטס שטקוס צפוי לחזור לשער על חשבונו של רן קדוש, כשגם המגן דור מלול צפוי לחזור להרכב וכן גילי ורמוט שלא היה בסגל בשבת והחלוץ אלון תורג'מן שפתח על הספסל. באשר לתורג'מן, הוא צפוי לפתוח על חשבונו של מאמון קשוע שנפצע במשחק בשבת. "אנחנו רוצים לשמח עוד את האוהדים שלנו לבטח במגרש הביתי שלנו ונעשה הכול כדי שזה יקרה" אמר אחד השחקנים.

הבעלים יואב כץ עזב הבוקר את ישראל וחזר לארה"ב ומעתה ימשיך לנהל את המשאים ומתנים עם שחקנים לגבי העונה הבאה ממקום מגוריו באמריקה. "חבל שיואב לא סגר ולו שחקן אחד, אבל אנחנו מאמינים כי רוב הסגל יישאר איתנו" אמרו בהפועל חיפה.


יואב כץ. ימשיך לנהל מו"מ מביתו בארה"ב (דני מרון)

גם בכר יבצע רוטציה, ברדה יעלה לדקות פרישה במחזור הסיום?
הקדימון לקראת משחק אלוף האלופים יפגיש מחר בסמי עופר את האלופה ומחזיקת הגביע. עבור חנן ממן, אקס הפועל חיפה, ושמואל שיימן, שסיכם בבאר שבע ויגיע לפתיחת אימוניה בחודש הבא, מדובר בדרבי פרטי.

בהפוגה שבין שמחה לששון, ערכה האלופה אימון קליל, ומחר תתייצב למשחק בהרכב משני . המאמן ברק בכר יאפשר מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון, ויעלה עם מחליפים. טוני וואקמה (מתיחה), וג'ון אוגו (צהובים) ייעדרו. גריעתו של הגנרל מסגל נבחרת ניגריה למונדיאל לא נפלה עליו כרעם ביום בהיר – רמזים עבים לכך הגיעו אליו ממולדתו כבר לפני מספר שבועות.


וואקמה ייעדר מהמונדיאל ומהמשחק מחר, אוגו ימריא למחנה של ניגריה (דני מרון)

גם השוער גיא חיימוב ושחקני השדה – מאור מליקסון, בן ביטון, חתאם אל חמיד, דן איינבינדר ובן שהר עשויים לקבל מחר מנוחה ובמקומם צפויים לפתוח דודו גורש, דור אלו, מרואן קבהא, איסק קואנקה, גיא מלמד ותומאש פקהארט. ייתכן שגם מוחמד גאדיר יבצע סוג של קאמבק אחרי תקופת היעדרות ממושכת.

לקראת משחק סיום העונה, עוזר המאמן אליניב ברדה עשוי להיכלל בסגל למשחק מול מכבי נתניה מתוך כוונה לשחק מספר דקות להיפרד מהקהל בטרנר ערב פרישתו ממשחק פעיל. מסיבת הסיום של אליניב תצא לפועל בתנאי שיקבל אישור רפואי ואור ירוק מגורמים נוספים.


אליניב ברדה מונף על ידי וואקמה. ישחק מול נתניה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי