מסתמן: ניק בלקמן לא ימשיך בעונה הבאה במכבי תל אביב

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

הצהובים קיוו להשאיר את האנגלי שהושאל מדרבי קאונטי, אך מועדונו דורש כשלושה מיליון יורו וגם החלוץ טרם הביע את הסכמתו לחתום על חוזה חדש. אלירן עטר לא יבקש לעזוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מפנימה שניק בלקמן, אלא אם יהיו שינויים דרמטיים בזמן הקרוב, לא ימשיך בישראל בעונה הבאה. החלוץ האנגלי שהושאל מדרבי קאונטי, שכשלה אתמול בחצי גמר הפלייאוף ולא תעפיל לפרמיירליג, ימריא בשבוע הבא בחזרה לביתו מבלי שסיכם על הישארותו בארץ, על אף שהצהובים כבר לפני כחודש וחצי החלו בניסיון להשאירו בחוזה ארוך טווח, אולם לא זכו לתשובה מהחלוץ שאינו נחשב לשחקן זר בישראל בשל יהדותו.

במכבי תל אביב רצו להשאיר את בלקמן ובדקו איתו אם יסכים להישאר, אולם האחרון הבהיר כי רק בסוף העונה הוא ישוחח על העתיד, לאחר שגם יזכה להבהרות ממועדונו ובשלב זה לא חזר עם תשובה. עם זאת, גם דרישת דרבי קאונטי למכור אותו בסכום הקרוב לשלושה מיליון יורו תוביל לסיום דרכו בישראל בתום עונה אחת, הרי שמכבי תל אביב לא תשלם עבורו סכום המתקרב לזה – על כן מסתמן שהמשחק הערב (21:00) מול בית"ר ירושלים וביום שני הבא מול בני יהודה יהיו משחקי הפרידה שלו ממכבי תל אביב.

בלקמן בן ה-28 רשם העונה 30 הופעות בליגת העל וכבש תשעה שערים ב-2,197 דקות, זקוק לשני שערים כדי להשוות את עונתו הטובה בקריירה – אז כבש בצ'מפיונשיפ 11 שערים ברדינג האנגלית בעונת 2015/6. בלקמן גם הוסיף שער אחד במסגרת גביע המדינה ושער אחד בליגה האירופית, בניצחון החוץ 0:1 על ויאריאל בדצמבר.

כפי שכבר פורסם במהלך העונה, בלקמן יכול לבחור לייצג את נבחרת ישראל, דבר שנבדק מולו במהלך העונה, אולם עד כה השחקן שיכול לשחק גם עבור נבחרת ברבדוס לא השיב בחיוב גם להצעה זו. בלקמן הוא חביבו של המאמן ההולנדי ג'ורדי קרויף, הטוען כי בלקמן הוא מהשחקנים החשובים ביותר של מכבי תל אביב והוא באישיותו ויכולתו משפר את היכולת המקצועית כשהוא על כר הדשא.


ניק בלקמן חוגג עם קיארטנסון. שניים שלא צפויים להישאר (ערן לוף)

לעומת זאת, החלוץ אלירן עטר שאינו נספר בשבועות האחרונים על ידי ג'ורדי קרויף לא מתכוון לבקש הבהרות מהצוות המקצועי וימתין לשינוי בעמדת המאמן. לעטר אין כוונה לבקש לעבור למועדון אחר. עטר שלא נכלל בסגל הרחב במשחק החוץ בטוטו טרנר נגד הפועל באר שבע לא הגיע כלל למשחק בבירת הנגב באישור המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי