בכר: הלוואי שנקבל פנדל כשברדה יהיה על המגרש

ברק בכר
ברק בכר | ערן לוף

מאמן באר שבע אחרי ה-1:4 על הפועל חיפה: "באנו בגישה חיובית וניצחנו בצורה משכנעת". קלינגר: אם אשאר כאן, הריענון מתבקש". ממן: איזה מאמן יותר טוב? שניהם מאוד כריזמטיים". צפו בראיון

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע מחצה הערב (שלישי) 1:4 את הפועל חיפה, הקבוצה היחידה אותה לא ניצחה העונה בליגה בשלושת המפגשים הקודמים. ברק בכר, מאמן המנצחת, נשמע מאוד מרוצה בסיום.


"למרות חגיגות האליפות הרגשתי שבאנו בגישה חיובית וזה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה", סיכם מאמן האלופה, "עשינו את זה בצורה משכנעת ומגיע כל הכבוד לבחורים. שברנו את הקרח וניצחנו גם את הפועל חיפה".


על הפרישה של אליניב ברדה: "אנחנו מצפים כבר בהתרגשות למשחק האחרון בטרנר שבו ניתן לאליניב ברדה כמה דקות משחק, אולי גם השופט ייתן לנו פנדל ואז הוא גם יכבוש".


"ספגנו שער שוויון בלתי מחויב המציאות ובהמשך עוד שער ומכאן הדרך להפסד הייתה קצרה וחבל", סיכם המאמן המפסיד ניר קלינגר, "אבל כמובן שזה לא מטיל צל על מה שעשינו העונה".



קלינגר עם בכר.  ממן לא יכול להכריע מי יותר טוב (ערן לוף)


למרות שהעונה עוד לא הסתיימה רשמית (יש עוד משחק בטדי מול בית"ר במחזור האחרון) התפנה קלינגר לסכם: "לאורך כל העונה הנהדרת שעשינו, ידעתי שיש לי שחקנים שאני יכול לסמוך עליהם, כאלה שתמיד יגיעו מוכנים לכל משחק, בלי אינטריגות, בלי דווקא, כמו משפחה מלוכדת. היו לנו במהלך העונה שלוש או ארבע נפילות אבל אף פעם לא נכנסנו למשבר".


סוד ההצלחה על הפועל חיפה העונה
: "לקחנו קבוצה ובנינו אותה ואת שיטת המשחק שלה על פי סגל השחקנים. לקחנו את הפרמטרים המקצועיים ומצאנו שיטת משחק שמתאימה לנו. שחזור העונה הנוכחית? אני מאמין ברענון. אם אהיה פה, הריענון מתבקש".


אגב לפני המשחק העניק קלינגר לבכר שי ופרחים ובסיום חשף מאמן באר שבע את השי בציוץ בטוויטר והודה בחום למאמן הפועל חיפה.


לא מובן מאליו, תודה ניר! pic.twitter.com/T4hwk7TwTn

— barak bachar (@barak_bachar) May 15, 2018


ממן: באר שבע אלופה, הפועל חיפה מחזיקת גביע והכל בסדר
קשר הפועל באר שבע חנן ממן, שספג שריקות  בוז מאוהדי הפועל חיפה עם כניסתו למגרש, אמר בסיום: "אנחנו אלופים, הפועל חיפה לקחה גביע והכל בסדר" 


"ממן ביקש לעבור לבאר שבע בצורה עניינית ולכן לא עמדתי בדרכו", אמר קלינגר שהתראיין לצדו לספורט1, "היה עדיף לתת לחנן ללכת ולו רק מהבחינה המקצועית. ואכן, ככל שעבר הזמן ,ראינו את השדרוג שעשה".


ממן: "שיחקתי בבאר שבע בתפקיד שונה מאשר אצל ניר והשתלבתי נהדר. זה לא נעים לקבל שריקות הבוז וקללות מאוהדי הפועל חיפה, אבל אני מבין אותם. המעבר לבאר שבע לווה נפחד שנבע מאי וודאות ובדיעבד אני מאושר שעשיתי את זה".



קלינגר על ממן: המעבר לקשר 50-50 מאחורי החלוץ תפור עליו (דני  מרון)


קלינגר: "לא הופתעתי מההצלחה של ממן. הוא שיחק בקבוצה שיותר יוזמת והתפקיד שקיבל בקישור מברק בכר, 50-50 מאחורי החלוץ היה תפור עליו".


לסיום נשאל ממן איזה מאמן יותר טוב קלינגר או בכר וענה באלגנטיות: "אין מה להשוות, כל אחד במקום שונה. מה דומה ביניהם? שניהם מאוד מאוד כריזמטיים".


אלון תורג'מן, שכבש את השער היחידי להפועל חיפה: "שיחקנו לא טוב, דווקא אחרי פתיחה טובה ושילמנו על כך ביוקר. אישית, זאת העונה הכי טובה בקריירה שלי. הביטחון שניר קלינגר נותן לנו, העובדה שהקבוצה היא בית,משפחה אחת גדולה, ישראלים וזרים כאחד. אישית לגבי? עדיין מוקדם לדבר. נסיים את העונה ונראה מה יהיה.



תורג'מן. "נסיים את העונה ונראה מה יהיה אתי" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי