גל שיש חתם לעונה במכבי פ"ת, מגבו בדרך החוצה

גל שיש עם עומר גולן
גל שיש עם עומר גולן | מכבי פתח תקווה, רשמי

מגן הפועל עכו הפך לרכש השני בקבוצה שמקווה למנות מאמן תוך שבוע. לחץ על גיא לוזון לחתום. כפי שפורסם, גינזבורג צפוי לחתום על חוזה חדש עד סוף השבוע. אורמוש מתרחק, מגבו יעבור לק"ש?

(גודל טקסט)

לאחר שמועמדותו של אופיר חיים לאימון מכבי פ"ת ירדה מהפרק והמאמן ימשיך בקבוצתו הפועל עפולה, במלאבס מתרכזים כרגע בשני מועמדים העיקריים: גיא לוזון ואלישע לוי. גורמים במכבי פ"ת ממשיכים לטעון בתוקף שלוזון לא ישתכנע להגיע והסיכויים למינויו נמוכים, אך הכוונה היא להמתין לו לפחות מספר ימים, כשבכל אופן אם הוא לא ימונה, העדיפות היא לאלישע לוי. בפ"ת סיפרו אתמול כי הכוונה היא למנות מאמן עד לאמצע-סוף השבוע הבא.

הכוונה הייתה שלא למהר עם החתמות שחקנים אלא לחכות למאמן, אך העובדה כי דידייה ברוסו ימריא לחופשה היום היא זאת שזירזה את החתמתו כאשר בנוסף אליו חתם לעונה אחת גם מגן הפועל עכו גל שיש. השחקן בן ה-29 יצטרף לקבוצה שלישית בישראל אחרי הפועל ת"א והפועל עכו. שיש עבר בקריירה גם בבוורן ובוולין לוצק האוקראינית ובעונה החולפת רשם 31 הופעות ליגה. בכך, תיסלל כנראה דרכו של אורי מגבו החוצה, כשפי שפרסמנו עירוני ק"ש היא אחת המועמדות המובילות לקלוט אותו.

בעניין אחר, מי שמסיים את חוזהו בקבוצה העונה הוא השוער השני יוסי גינזבורג, שזכה במהלך העונה לקרדיט לא מועט וכפי שפרסמנו כבר בחודש ינואר, הוצע לו חוזה חדש לשלוש עונות. לספורט1 נודע שעד סוף השבוע אמור גינזבורג להאריך את חוזהו.

בינתיים, מירקו אורמוש מתרחק מהמועדון. בשיחה שנערכה בין נציגיו לבין אבי לוזון, התגלו פערים כספיים אשר לא ניתנים לגישור, ובשלב הזה לא נראה שהעסקה תצא אל הפועל. גם הבאתו של ברוסו, עשויה לגרום לסיכויים פחותים של העסקה. בשלב זה, נציגיו של אורמוש בודקים לו אופציות נוספות, אך בפ"ת עדיין לא ויתרו על השחקן.


גינזבורג. קיבל הצעה לשלוש עונות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי